Společnost Take-Two Interactive v nedávné zprávě o příjmech prozradila, že Rockstar stále plánuje vydat GTA 6 na podzim 2025. V rozhovoru pro IGN šéf Take-Two Strauss Zelnick uvedl, že ačkoli existuje riziko zpoždění, studio je stále na dobré cestě k plánovanému termínu vydání. Zmínil také, že společnost neignoruje další konkurenci.
„Podívejte, vždycky existuje riziko odsunu a myslím, že jakmile řeknete slova jako absolutně, tak to zakřiknete,“ odpověděl Zelnick na otázku ohledně termínu vydání GTA 6. „Takže z toho máme opravdu dobrý pocit.“
Na otázku ohledně probíhajícího vývoje titulu však Zelnick neprozradil příliš mnoho podrobností a místo toho byl poměrně zdrženlivý ohledně toho, co můžeme od GTA 6 očekávat, až vyjde. Zmínil však, že podle něj „konkurence“ ve vývoji her „nespí“.
„Myslím, že hra je netrpělivě očekávána, a to jak interně, tak externě,“ řekl Zelnick. „Víme, že Rockstar usiluje o dokonalost. Nikdy netvrdím, že máme úspěch dřív, než se dostaví. S oblibou říkám, že arogance je nepřítelem trvalého úspěchu, takže všichni běháme vyděšeně a ohlížíme se přes rameno a víme, že konkurence nespí. Celá naše organizace je nadmíru vzrušená.“
Zelnick se během hovoru o příjmech tento týden také zmínil o tom, že vývoj GTA 6 je na dobré cestě k plánovanému vydání na podzim 2025. V hovoru Zelnick také označil letošní rok za „inflexní bod“ pro společnost.
Společnost Rockstar v současné době usilovně pracuje na hře GTA 6, ale existují obavy, že titul nebude schopen dosáhnout stabilní snímkové frekvence 60 FPS na konzolích současné generace. S tím přišel bývalý animátor Rockstaru Mike York, který se domnívá, že studio spíše zvolí stabilní snímkovou frekvenci 30 FPS namísto 60 FPS s neustálými poklesy snímkové frekvence.
York také věří, že se GTA 6 dočkáme s vyšší snímkovou frekvencí, jakmile vyjde na PC a bude k dispozici novější a výkonnější hardware. Do té doby však podle něj bude muset Rockstar využít nějakou technologii umělé inteligence, jako je Frame Generation, aby bylo možné trvale dosahovat vyšších snímkových frekvencí.
To by souviselo s historií her společnosti Rockstar, které na konzolích, pro něž byly původně vydány, nedokázaly dosáhnout vysoké snímkové frekvence. Grand Theft Auto 5 dosáhlo při svém prvním vydání na PS3 a Xbox 360 pouze 30 FPS. Teprve na systémech PS4, Xbox One a PC byl titul schopen dosáhnout vyšší a plynulejší snímkové frekvence.
Analytici z oboru očekávají, že GTA 6 bude mít v herním průmyslu obrovský dopad a někteří se domnívají, že jen na předobjednávkách by mohlo vydělat až 1 miliardu dolarů.
Hra Grand Theft Auto 6 zatím nemá pevné datum vydání, ale v současné době je ve vývoji pro systémy PS5 a Xbox Series X/S.