GTA 6 pravděpodobně nepoběží při 60 FPS, až vyjde na PS5 a Xbox Series X/S. O titulu promluvil bývalý animátor společnosti Rockstar Games, který uvedl, že je pravděpodobnější, že hra bude na konzolích současné generace zvládat pouze 30 FPS.

V nyní již soukromém rozhovoru pro Kiwi Talkz (který přinesl GamesRadar) se bývalý animátor Mike York zmiňuje o tom, že Rockstar Games by mohli být schopni hru spustit v 60 FPS již nyní. York se spíše domnívá, že se spíše dočkáme toho, že titul poběží ve stabilních 30 FPS, aniž by klesl níže.

Nevím, jestli se jim podaří dosáhnout 60 snímků za sekundu,“ řekl York v rozhovoru. „Myslím, že ne. Myslím, že budou chtít dosáhnout 30 snímků za sekundu – a to uzamčených 30 snímků za sekundu, což znamená, že nikdy neklesnou pod tuto hodnotu. Budou se snažit co nejvíc optimalizovat, aby to nikdy nekleslo pod 30. Ale může to být zvýšeno na 40, 41, 52, cokoliv, a vsadím se, že později, až to bude na PC, to bude pravděpodobně super optimalizováno a změněno a nové grafické karty, které vyjdou, to umožní spustit na 60 fps a více.

Přečti si  Resistance 4 bylo na stole, ale k vývoji nedostalo zelenou ze strany Sony

York dále hovořil o tom, že pokud by Rockstar chtěl pro GTA 6 dosáhnout 60 FPS, muselo by studio pravděpodobně použít nějakou technologii generování snímků spolu s AI upscalerem, jako je FSR.

Nemyslím si, že při prvním vydání bude mít hra 60 snímků za sekundu, pokud nebude mít 60 snímků za sekundu pomocí upscaleru s umělou inteligencí, jako to dělá PlayStation, pokud do hry nevstoupí něco, co jí pomůže dosáhnout 60 snímků za sekundu,“ pokračoval. „Nemyslím si, že na základní konzoli bude mít 60 snímků za sekundu hned od začátku. Například PS5. Možná PS5 Pro nebo cokoli jiného, ale stejně si to nemyslím.“

Dále však říká, že neví, co studio dělá, protože už v něm nepracuje. York naposledy pracoval v Rockstaru na titulech jako Red Dead Redemption 2 a Grand Theft Auto 5, než studio v roce 2017 opustil.

Přečti si  Pokračování God of War se bude odehrávat v Řecku a zaměří se na Kratose a jeho otce

Nevím, co tam dělají,“ řekl York. „Nevím, jak masivní to bude. Ale podle mých zkušeností z toho vymačkají každou blbost, kterou můžou, a pak to později optimalizují pro 60 snímků, protože to není tak důležité jako to, aby hra byla úžasná při 30 snímcích.

Stojí za zmínku, že původní vydání GTA 5 na PS3 a Xbox 360 také neběželo při 60 FPS. Ve skutečnosti hra na starých konzolích zvládala sotva 30 FPS, než se po příchodu na PS4, Xbox One a PC dočkala lepší snímkové frekvence.

Společnost Rockstar Games v současné době usilovně pracuje na hře GTA 6 pro systémy PS5 a Xbox řady X/S. Vydavatel Take-Two označil tento titul za „titul, na který se vyplatí počkat„. Aktuální datum vydání titulu není známo.

V jiné zprávě jsme informovali o tom, že cena hry by mohla při uvedení na trh přesáhnout hranici 70 dolarů. Více o tom zde.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno