Turn 10 Studios odhalilo cílovou snímkovou frekvenci a rozlišení pro nadcházející závodní simulátor na konzolích Xbox.

Forza Motorsport byla jednou z několika nadcházejících her pro Xbox, které byly poprvé představeny na Xbox a Bethesda Games Showcase začátkem měsíce, a jak je u série tradicí, hra vypadala naprosto úchvatně. O závodním simulátoru již bylo zpřístupněno mnoho podrobností, od jeho dynamického 24hodinového systému den/noc až po představení boxů na trati, mimo jiné, a v nedávno zveřejněných FAQ na oficiálním webu Forza vývojář Turn 10 Studios poskytla několik dalších krátkých nových podrobností.

Přesněji řečeno, vývojář potvrdil cílové rozlišení hry a snímkovou frekvenci pro konzole. Na Xbox Series X bude Forza Motorsport cílit na 4K a 60 FPS, zatímco na Xbox Series S bude cílit na 1080p a 60 FPS. Zda bude mít hra více grafických režimů, se teprve uvidí, i když tyto informace budou pravděpodobně k dispozici mnohem blíže k termínu vydání.

Přečti si  Ghost of Tsushima bude mít na PC premiéru integrace sítě PlayStation Network a trofejí

Ať tak či onak, musí to být čísla, která potěší davy lidí, i když to, zda Turn 10 dokáže splnit sliby, či nikoli, je jiná věc, zvláště s implementací ray-tracingu v reálném čase během hraní.

Forza Motorsport vychází pro Xbox Series X/S a PC na jaře 2023. Před tím se příští měsíc také dočkáme uvedení prvního rozšíření Forza Horizon 5 – Hot Wheels.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno