Tento týden jsme vás informovali o tom, že BioWare musel rebootovat na příkaz EA vývoj Dragon Age 4. Okamžitě se tak objevili spekulace a obavy Dragon Age komunity, že je to kvůli zakomponování mikrotransakcí a loot boxů.

na tyto obavy se rozhodl reagovat generální manager BioWare Casey Hudson, který na Twitteru uvedl, že je sice velmi brzy na to, aby hovořil o detailech, ale informoval, že ony nově zakomponované živé služby, které mají za úkol prodloužit životnost titulu, budou spíše ve formě rozšíření obsahu a pokračování vyprávění po hlavním příběhu, než funkcemi pro více hráčů.

Hudson se také snažil fanoušky uklidnit tím, když uvedl, že se hra bude soustředit na příběh a jeho postavy. Podle odpovědí na Hudsonův tweet se zdá, že nejhorší obavy fanoušků se prozatím rozplynuly.

Přečti si  Zamíří Sunset Overdrive na konzole PlayStation?

Na druhou stranu se vývojáři nemohou fanouškům obavám ohledně  příběhových her divit, když EA v loňském roce zrušilo chystaný Star Wars titul od Visceral Games, vydal Star Wars Battlefront 2 s pay-2-win mikrotransakcemi a učinil spoustu dalších nepopulárních rozhodnutí. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno