Tento týden jsme vás informovali o tom, že BioWare musel rebootovat na příkaz EA vývoj Dragon Age 4. Okamžitě se tak objevili spekulace a obavy Dragon Age komunity, že je to kvůli zakomponování mikrotransakcí a loot boxů.

na tyto obavy se rozhodl reagovat generální manager BioWare Casey Hudson, který na Twitteru uvedl, že je sice velmi brzy na to, aby hovořil o detailech, ale informoval, že ony nově zakomponované živé služby, které mají za úkol prodloužit životnost titulu, budou spíše ve formě rozšíření obsahu a pokračování vyprávění po hlavním příběhu, než funkcemi pro více hráčů.

Hudson se také snažil fanoušky uklidnit tím, když uvedl, že se hra bude soustředit na příběh a jeho postavy. Podle odpovědí na Hudsonův tweet se zdá, že nejhorší obavy fanoušků se prozatím rozplynuly.

Přečti si  Tvůrci Kingdom Come Deliverance 2 říká, že souboje budou přístupnější, a vysvětlují, proč hra stále používá CryEngine

Na druhou stranu se vývojáři nemohou fanouškům obavám ohledně  příběhových her divit, když EA v loňském roce zrušilo chystaný Star Wars titul od Visceral Games, vydal Star Wars Battlefront 2 s pay-2-win mikrotransakcemi a učinil spoustu dalších nepopulárních rozhodnutí. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno