Podle tvůrce série Gran Turismo, Kazunori Yamauchi, stanovila hra určitý standard pro další závodní simulátory.

nedávném rozhovoru pro Motorsport.com hovořil generální ředitel Polyphony Digital o své misi zachránit motoristické závody.  První Gran Turismo, vydané v roce 1997 pro původní PlayStation, zvedlo laťku pro závodní tituly a patří mezi nejlepší hry všech dob. Tato hra dokázala zvýšit dostupnost simulátorů široké veřejnosti a nabídla spoustu aut, skladeb, simulací fyziky a dalšího. 

Díky tomu se Gran Turismo stal standardem pro další tituly, včetně sérií Forza Motorsport, Assetto Corsa, Project Cars a Grid.

„V roce 1997 jsem asi dosáhl toho, že jsme opravdu vytvořili něco, co každý očekával,“ řekl Yamauchi. „V dnešní době samozřejmě existují i ​​jiné simulátory jízdy, a to se ve světě stalo jakýmsi standardem. Ale myslím si, že v té době, kdy jsme tvořili, Gran Turismo, tomu tak nebylo a my jsme byli opravdu schopni vytvořit něco, co je dnes standardní a to je to, co lidé očekávají.“

CEO Polyphony Digital zašel dokonce tak daleko, že přirovnal jejich práci s populární hudbou a Beates.

Přečti si  Sony začíná diskutovat o možnosti uvedení Helldivers 2 na Xbox

„Je to jako Beatles: vytvořili populární hudbu a dnes je pro nás populární hudba normální. Ano, je to standard. Ale pokud by se Beatles neobjevili, možná bychom dnes neměli pop music.“

Nejnovější díl Gran Turismo Sport je nyní k dispozici exkluzivně na PS4.

3 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno