Snaha přivést hráče zpět k Destiny 2 zahrnuje také potřebu přidat do hry řadu funkcí a systémů z prvního dílu.

Bungie se tak snaží překonat mezeru mezi prvním a druhým dílem. Režisér Christopher Barrett má v úmyslu přidat do strike playlistu specifický loot, aby měli hráči důvod hrát opakovaně tuto aktivitu.

Rozhodně máme v plánu přidat více tematických odměn z bossů a jedinečných aktivit. Je tak možné, že bychom se po vzoru DLC Rise of Iron, mohli dočkat uzamčených beden, kdy k jejich odemčení bude zapotřebí vlastnit speciální klíč (v D1 Skeleton key)

Zatím ovšem není jasné, jakým způsobem bude studio odměny řešit v Destiny 2, ale ze zkušeností víme, že Bungie jsou mistři recyklace, takže bychom v tomto ohledu kdovíjakou inovaci nehledali. 

2 KOMENTÁŘE

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno