Detektivní hra Hidden Agenda, která vychází pro systém PlayStation 4, vám dá jedinečnou příležitost pustit se po stopách sériového vraha ve strhujícím kriminálním thrilleru od tvůrců hry Until Dawn.

Do hry se můžete vrhnout zcela samy, nebo až ve skupině celkem 2-6 hráčů, kdy budete rozhodovat o tom, jak se lov na nechvalně proslulého zabijáka vyvine. Pomocníkem v tomto počínání vám bude váš chytrý mobilní telefon, do kterého stačí stáhnout zcela zdarma podpůrnou aplikaci Hidden Agenda. Potom se již můžete aktivně podílet na hledání stop, získávání tajných úkolů i rozhodování v otázkách života či smrti.

Výsledek obrázku pro hidden agenda

Máte tak jedinečnou příležitost přelstít sami, nebo ve skupině, bezcitného sériového vraha a převzetím iniciativy se v rozhodujících okamžicích ujmout kontroly – uvidíte, jak se celý příběh vyvine a jak moc vaše rozhodnutí ovlivnila další řetězové události.

Přečti si  Biomutant v nejnovějším traileru vzdává poctu Star Wars

Výsledek obrázku pro hidden agenda

Výsledek obrázku pro hidden agenda

Mobilní aplikace vám umožní ovládat kurzor, pomocí kterého budete činit svá rozhodnutí, získávat karty s tajnými úkoly, budete moci pro určité postavy hlasovat, získávat průběžné informace o příběhu a postavách, nebo kontrolovat jak moc vaše rozhodnutí ovlivnila příběh.

Nutností k celému fungování služby PlayLink je aby váš chytrý telefon byl připojen ke stejné wifi síti jako vaše PS4, na níž budete celý příběh sledovat.

To vše navíc v češtině a s českým dabingem. Věřte, že PlayLink posouvá hranice vaší domácí gaučové zábavy opět o kus dál.