ESRB zveřejnila oficiální hodnocení hry Indiana Jones and the Great Circle ve verzi pro PlayStation 5, což vyvolalo nevyhnutelné diskuse o nadcházejícím debutu hry na konzoli Sony.
Tento titul se několikrát vrátil. Už na začátku se plánovalo, že bude plně multiplatformní, ale pak Microsoft po akvizici Bethesdy přehodnotil dohodu se společnostmi Disney a Lucasfilm tak, aby byl exkluzivní pro PC a Xbox. Než se však hra skutečně dočkala konečného data vydání, Microsoft změnil svou politiku směrem k multiplatformnímu vydávání. Na veletrhu Gamescom 2024 bylo oznámeno, že hra Indiana Jones and the Great Circle vyjde v prosinci pro PC a Xbox a na jaře 2025 pro PlayStation 5. Nejnovější zvěsti ukazují na vydání na konzoli od Sony někdy příští měsíc a dnešní zjištění ESRB tuto teorii jistě podporuje.
Společnost MachineGames již vydala několik aktualizací po vydání, i když abychom byli spravedliví, hra byla skvělá již při uvedení na trh, jak jsem uvedl ve své recenzi.
Přesto by se některá z těchto vylepšení mohla v této nové verzi hodit. Hra nyní plně podporuje ray tracing stínů; nejnovější aktualizace navíc zavedla podporu path tracingu na grafických procesorech AMD (a Intel) a integraci AMD FSR 3 Frame Generation. Vzhledem k tomu, že hra Indiana Jones and the Great Circle se vyznačovala skvělou implementací ray tracingu již na konzoli Xbox Series X, je možné, že ji vývojáři ještě více posunou na konzoli PlayStation 5 Pro, která je vybavena několika hardwarovými optimalizacemi ray tracingu.
Mohla by být tato hra prvním titulem, který využije systém PS5 Pro? Možná. Indiana Jones and the Great Circle je pravděpodobně nejoptimalizovanější hrou pro path tracing, která je nyní k dispozici, takže teoreticky není lepšího kandidáta. Uvidíme, jestli to MachineGames skutečně zkusí, nebo zůstane u konzervativnějšího vylepšeného ray tracingu.