Podle šéfa studia a kreativního ředitele Neila Druckmanna další hra Naughty Dog, Intergalactic , stále prochází změnami, i když je již ve vývoji.
Když o hře mluvil v nedávné epizodě série Creator to Creator od Sony, mluvil Druckmann o tom, že věci nejsou tak úplně pevně dané, jak se může na první pohled zdát.
Druckmann hovořil o tom, že má sice obecnou představu o tom, jak by Intergalactic měl vypadat, ale protože je hra stále ve vývoji, „stále se vyvíjí a mění“.
„Tyto věci jsou opět tak složité a velké a podílí se na nich tolik lidí,“ řekl Druckmann. „Je to tak, že pořád přesně nevím, jak to bude na konci vypadat. Mám teorii, mám představu, ale ta se stále vyvíjí a mění v průběhu tvorby.“
Druckmann se o hře Intergalactic vyjádřil již dříve a popsal ji jako „nejhlubší hratelnost v historii společnosti Naughty Dog“. I když o chystaném titulu neprozradil příliš mnoho podrobností, hovořil o tom, jak hra využije vše, co se společnost Naughty Dog doposud naučila o tvorbě her.
„Co vám můžeme říct, je, že tato hra dostojí tradici Naughty Dog, která spočívá ve vytvoření emotivní, na postavách založené epické cesty,“ napsal Druckmann o Intergalactic. „Našim vypravěčským cílům konkurují pouze naše herní ambice. Půjde o nejhlubší hratelnost v historii společnosti Naughty Dog, která využije poznatky z našich předchozích sérií a posune je za hranice všeho, co jsme kdy udělali.“
Hra Intergalactic byla představena v prosinci 2024 během předávání cen The Game Awards v podobě traileru. Ačkoli jsme neměli možnost vidět příliš mnoho hratelnosti, trailer představil obecná témata hry a také nám dal vědět, že se bude jednat o žánr sci-fi. Hra je v současné době ve vývoji pro PS5 a zatím nemá datum vydání.
Ve hře Intergalactic se hráči ocitnou v kůži hlavní hrdinky Jordan A. Muna, která se ocitne na odlehlé planetě jménem Sempiria. Tato planeta se před stovkami let „zatměla“ a od té doby se jen málo podařilo prozkoumat její podstatu. Mun musí přijít na to, jak uniknout nejen z planety, ale i z její oběžné dráhy.
Nedávno bývalý šéf PlayStationu Shuhei Yoshida prozradil, že práce na The Last of Us Online byly zrušeny, aby se studio mohlo soustředit na Intergalactic. Prozradil také, že hrál rané sestavení hry The Last of Us Online, a popsal ho jako „skvělé“.
„S nápadem na The Last of Us Online přišla společnost Naughty Dog a opravdu ho chtěla vytvořit,“ řekl Yoshida. „Ale Bungie jim [vysvětlilo], co je potřeba k vytvoření hry s živou službou, a Naughty Dog si uvědomili: ‚Jejda, to nemůžeme udělat! Když to uděláme, nemůžeme udělat hru Intergalactic: The Heretic Prophet.‘ Takže to byl nedostatek předvídavosti.“
To stejné jsme slyšeli u Veilguardu a Avowed
vypadá to zajímavě trochu to připomíná star wars jedi fallen order a survivor aspoň podle toho krátkého gameplay traileru a nechápu proč to má tolik hatu jen protože je hlavní postava plešatá ale podle informací od vývojářů je to schválně protože je prý hledaná a tak si oholila hlavu aby byla inkognito