Sony Santa Monica letos v březnu přijde na PlayStationu 4 s rebootem série God of War, který má určit zcela nový směr této série.

Nový God of War přinese řadu změn, jako: zcela novou mytologii, novou výpravu, syna, nového dabéra a nové zbraně. Poslední zmíněná změna si vyžádala přehodnocení celého bojového systému. Již první koncept art nám ukázal že Kratos nebude disponovat tradičními Blades of Chaos, ale v ruce bude svírat pozoruhodnou sekeru. Ta se ve hře objevila proto, že studio chtělo mít z části „uzemněný“ směr hry, alespoň to tvrdí vedoucí herní designér Jason McDonald. Ten také uvedl, že si vývojáři zprvu nebyli vůbec jisti tím jak dosáhnout toho, že Kratosova sekera bude odlišná. Byl to opravdu náročný úkol, vzhledem k tomu, že předchozí Kratosova zbraň s ním byla tak úzce spojena.

Přečti si  Společnost Take-Two Interactive propustí 5 % zaměstnanců a zruší projekty, aby ušetřila náklady

McDonald, který pracoval na sérii od původního God of War pro PlayStation 2, řekl, že věci začali dávat smysl, jakmile vývojář přišel s konceptem, že Kratosova vržená sekera se k němu bude magicky vracet, podobně jako je tomu v případě Thorova kladiva. McDonald, také uvedl, že boj je se sekerou o něco pomalejší, než tomu bylo v předchozích dílech, ale je stále brutální, tak jak jsou fanoušci zvyklí.

Změna kamery má také přispět k lepšímu pocitu z boje a má vést i k větší autentičnosti, kdy nevidíte, co se vám řítí do zad. To je také důvod, proč je ve hře i Arteus (Kratosův syn), který do boje zasahuje, čímž napovídá, odkud se na hráče blíží další nebezpečí. Arteus má v boji díky luku a šípům slušný odstup, čímž nemá nijak Kratose při boji rušit. Dle slov McDonalda trvalo studiu opravdu dlouho, než soubojový systém vyladil k naprosté spokojenosti.

Přečti si  Test serveru XDefiant oznámen na 19. až 21. dubna

Dle úniku by nové God of War mělo vyjít exkluzivně pro PS4 22. března.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno