Ve světě Forbidden West číhá nebezpečí na každém rohu. Svět je plný starověkých ruin, smrtících strojů a dalších skrytých nebezpečí. Na planetě i přesto žije mnoho lidských kmenů, které se tamní svět snaží přežít.
O tom, jak se vývojáři snaží udělat každý detail mapy co nejvíce uvěřitelný a co do vizuálního zpracování pokud možno dokonalý, se rozpovídal šéf pro komunikaci s fanoušky Bo de Vries.
Za celkovou podobou světa Forbidden West stojí Espen Sogn a jeho tým. „Když kráčíte světem Forbidden West, všechno by mělo vypadat tak, že to na své místo patří. Tým Living World v Guerrilla pracuje na aspektech hry, díky nimž má svět působit autenticky a živě: kmeny, osady a lidé v nich.
Celá mapa je rozdělena do několika sekcí. Jejich vzhled a kompozice ovlivňuje i to, jaké kmeny se v dané oblasti nacházejí. Tým tvořící mapu tak musí být v symbióze s ostatními týmy ze studia Guerilla, a to ať už se jedná o Příběh, Questy či soubojové systémy.
Celý článek od Bo de Vriese najdete na PlayStation Blogu.
Horizon: Forbidden West vychází pro konzole PlayStation v roce 2022.