V nekončícím seriálu o vývoji Gran Turismo 7 se tentokrát Kazunori Yamauchi rozpovídal o závodních okruzích a zmínil mimo jiné i to, jak se takový okruh do hry vlastně dostane.

Práce na novém okruhu začíná tak, že tým k tomu určený onu danou trať osobně navštíví a pomocí speciálních laserů a skenerů okruh zmapuje. Tím dojde k přesné vizualizaci trati v PC, která je klíčovým prvkem k tomu, aby byly okruhy uvěřitelné a přesné, a to při každém počasí.

Kazunori se také podělil s informací, že si nejvíce užívá jízdu v Nürburgringu. Samotná trať ovšem pro nové GT7 potvrzena nebyla. Skutečnost, že ji Kazunori ve videu zmínil, by ovšem mohla předznamenávat brzkou změnu.

Předchozí videa z této série si můžete připomenout v našich předchozích příspěvcích.

Přečti si  Stellar Blade New Game Plus - nové oblečení, Beta Skilly, vylepšení a další informace

Gran Turismo 7 vychází 4. března pro konzole PlayStation 4 a 5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno