Mezi největší chybné kroky společnosti Sony v této generaci patří neúspěšná iniciativa v oblacti live-service her, která vedla ke zrušení řady projektů od vývojářů jako Bend Studio, Naughty Dog a dalších.
Projekt, propagovaný jako open-world titul s multiplayerem a zkušenostmi z Days Gone, odstartoval rok plný rušení titulů. Bend Studio údajně o několik měsíců později propustil 30 procent svých zaměstnanců.
Mohly však existovat i jiné důvody, proč projekt nedostal moc šancí. Vedoucí animátor Robert Morrison, který v současné době pracuje ve VOID Interactive na Ready or Not, prozradil, že „za 3 roky, co jsem tam byl, jsme nedosáhli dostatečného podstatného pokroku. Předvídal jsem, že projekt nakonec zrušíme.“
Ačkoli vlastní chyby společnosti Sony jsou rozhodně jedním z faktorů, zdá se, že projekt nedosáhl požadovaných milníků. O plánech studia není nic známo, ale profil bývalého herního designéra Jacoba Feitha na LinkedIn uvádí „několik zrušených/neoznámených projektů“. Seznam z srpna také naznačoval, že jeho další titul by mohl mít multiplayer.
Studio se také zavázalo k tomu, že bude i přes zrušení svého projektu s live-service pokračovat ve vytváření „cool věcí“. Jeho posledním titulem byl Days Gone Remastered, který vyšel začátkem tohoto roku pro PS5. Podívejte se na naši recenzi zde.
https://twitter.com/Gabrieljesusyt/status/1983366575852798163?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1983370949459358158%7Ctwgr%5Ef65fa1720ae6ea982a4b5a953d0a13bc01676674%7Ctwcon%5Es2_&ref_url=https%3A%2F%2Fgamingbolt.com%2Fps5-live-service-game-was-canceled-after-no-substantial-progress-in-3-years

