Zatímco Venom a Kraven jsou hlavními padouchy v nadcházejícím vydání Marvel’s Spider-Man 2, tak i Lizard, alter-ego doktora Curta Connorse, hraje ve hře také velkou roli. Stejně jako v úvodním odhalení hry ho Peter potřebuje, aby pomohl svému příteli Harrymu Osbornovi. V novém příspěvku na blogu PlayStation Blog diskutovali Insomniac Games o oživení Lizarda, počínaje odkazem na komiks.

Jak prozradila hlavní umělecká ředitelka Jacinda Chew: „První věc, kterou vždy uděláme, když se podíváme na postavu Marvel, je odkaz na komiks. A odtamtud spolupracujeme s Marvelem na tom, abychom to přivedli k životu.

Zajímavé je, že Lizard se objevuje ve dvou podobách – v menší verzi a mohutné dinosauří podobě způsobující obří zkázu. První jmenovaná je „lidská velikost“. Je také schopen komunikovat s Petrem. Ale naše verze Lizarda – je štíhlejší, podlý, větší a zelenější, ve všech směrech. Nemá na sobě oblečení a ztratil veškerou lidskost. Takže s ním nejsme schopni komunikovat. To je opravdu velký rozdíl.

Zdroj: Insomniac Games

Vývojář strávil mnoho času úpravou Lizardovy kůže a zdůrazněním jejího lesku. „Zkoumali jsme spoustu kůže ještěrů. Fakt o ještěrkách v reálném životě – jejich kůže je ve skutečnosti opravdu suchá. Většina lidí, kteří se dívali na našeho Ještěra, zpočátku říkali: „Není dost slizký.“ Ale myslím, že je to kývnutí na to, jak lidé očekávají, že ještěrka bude vypadat – má tu ještěří kůži, ale ve skutečnosti je mnohem lesklejší než to, co byste kdy viděli na skutečné ještěrce,“ řekla Chew.

Přečti si  Stellar Blade New Game Plus - nové oblečení, Beta Skilly, vylepšení a další informace
Zdroj: Insomniac Games

Také jsme mu dali hroty.“ Pro designové reference jsem se pokusil podívat na skutečné ještěrky, které vypadaly trochu prehistoričtěji, protože některé ještěrky mohou vypadat jemně a roztomile. Díval jsem se na špičatější, více hadí, agresivnější odkazy. Chtěli jsme také oči, které vypadají spíše jako zvířecí oči. Když se podíváte na kočky, v noci jim rostou zorničky. Udělali jsme mu přesně takové oči, když do jeho očí dopadne světlo, vypadají menší a jeho oči reagují na světlo. Hodně jsme zkoumali, jak toho dosáhnout v reálném čase na PS5.

Zdroj: Insomniac Games

PS5 také pomohla realisticky zachytit jeho svaly, protože Insomniac se podíval na „skutečné zvířecí nebo skutečné lidské herce a viděl, jak se tyto svaly deformují a simulují běh. Myslím, že je neuvěřitelné, že jsme to schopni udělat v tomto okamžiku vývoje videoher, ale je to také poněkud jemné, protože si nemusíte vždy všimnout tohoto rozdílu, dokud nevypneme všechny svalové simulace.“ Mezi další působivé detaily patří použití programu pro simulaci jeho svlečené kůže a její interakce s prvky, jako je vítr.

Přečti si  Gran Turismo 7 – Update 1.46 přidává nové vozy včetně Škody Vision

Pokud jde o jeho pohyb, Chew řekla: „Ještěrky se pohybují velmi nízko nad zemí – není to příliš zastrašující. V komiksu je Lizard více bipedální a vzpřímenější, takový lidštější. Museli jsme toto na něj také navléknout – je dvounohý, ale stále si musí zachovat trochu toho ještěrčího vzhledu, takže má kulatá záda. Myšlenka jeho pohybu spočívá v tom, že se pohybuje rychlostí, která je rychlá, ale těžká. Animační tým si zaslouží velkou pochvalu za předání této síly a rychlosti do hry.

Marvel’s Spider-Man 2 vychází 20. října pro PS5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno