Insomniac Games dnes na Twitteru oznámily, že Marvel’s Spider-Man: Miles Morales obdrží volitelný režim Performance na PlayStation 5, čímž zvyšuje výkon až na rozlišení 4K@60fps.

Pokud se jedná o volitelný režim, jsme zvědaví, zda to bude na úkor vypnutému ray-tracingu nebo jiných kompromisů, které budou mít vliv na celkový vzhled prostředí, aby bylo dosaženo špičkového výkonu.

Brian Horton, kreativní ředitel Marvel’s Spider-Man: Miles Morales řekl o nadcházejícím superhrdinském dobrodružství na PlayStation blogu toto:

Když jsme pokračovali v Marvelově Spider-Man vesmíru, věděli jsme, že příběh o Milesově původu jako Spider-Mana je něco, co vyžaduje vlastní hru. Milesovo multikulturní pozadí odráží modernější a rozmanitější svět a chtěli jsme dát hráčům nový příběh, s novými sety vybavení, novými nepřáteli a jedinečnými questy napříč Marvelem v New Yorku.

Jsme také nadšeni, že hra předvede sílu PlayStation 5. Marvel’s Spider-Man: Miles Morales předvede téměř okamžité načítání, ray-tracing, 3D zvuk a možnosti DualSense. Upgradovali jsme naše postavy skenováním 4D a vylepšeným stínováním pleti pro realističtěji vypadající postavy a vlasy, které se pohybují mnohem přirozeněji. Město bylo také aktualizováno, aby bylo možné využít novou konzoly. Když budete prožívat Milesův příběh, uvidíte, uslyšíte a ucítíte věci zcela novým způsobem.

Když Miles Morales dostává Performance Mode na PlayStation 5, musíme si položit otázku, zda se původnímu vydání Marvel’s Spider-Man dostane podobné péče. Pokud by obě hry běžící na stejném enginu mohly na PlayStation 5 dosáhnout 4K @ 60 FPS, mohlo by to být skvělým ukazatelem toho, co může vycházet z výkonu PlayStation 5, pokud jde o jeho podporu režimu Boost Mode a zpětnou kompatibilitu.

Marvel’s Spider-Man: Miles Morales je v současné době oznámen jako exkluzivní launch titul proPlayStation 5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno