Pohled do zákulisí hry Overwatch 2 měl premiéru během BlizzConline a odhalil nové podrobnosti o mapách, stromech dovedností a dalších.

Přestože nebylo sděleno žádné datum vydání, tým Overwatch 2 poskytl mnoho podrobností o pokroku, kterého ve hře dosáhli od svého prvního odhalení na Blizzconu 2019. Overwatch 2 se formuje mnohem víc a hráči se mohou těšit nejen na režim kampaně, ale vývojáři sdíleli několik nových podrobností o tom, jak se základní herní režimy PvP budou v Overwatch 2 měnit.

Během streamu tým Overwatch 2 ukázal dvě nové mapy PvP: Řím a New York. Tyto mapy souvisejí s příběhem hry Overwatch 2, ale jsou navrženy speciálně pro PvP.

Tým odhalil některé změny, které by mohly do Overwatch 2 přijít a díky nimž bude hra působit zcela jinak než Overwatch, které známe dnes. Například pasivní role jsou nové schopnosti, které pomáhají více definovat každou postavu. Tankové postavy jako D.Va a Zarya poskytnou nepřátelským postavám snížený ultimate charge, zatímco postavy DPS jako Tracer a Genji budou mít zvýšenou rychlost pohybu, aby jim pomohly.

Přečti si  State of Play nabídne 15 minut nových gameplay záběrů z Ratchet and Clank: Rift Apart

Tým zkoumá zásadní opravy všech tank charakterů, které jim pomohou podávat lepší výkony při soubojích. Příkladem, který dali pro Reinhardta, byla extra dávka Fire Strike a lepší manipulace při nabíjení. Jeff Kaplan zdůraznil, že hra nemusí vyjít se všemi těmito změnami, ale že jde o typy změn, které zvažují.

Největším novým přírůstkem do hry je samozřejmě PvE kampaň Overwatch 2. Během živého přenosu se vývojáři zabývali podrobnostmi o dovednostních stromech a zajímavých potenciálech sestavení, které si každá postava může odemknout hraním misí a postupem na vyšší úroveň. Kombinací nových aktivních a pasivních dovedností lze každého z hrdinů Overwatch přizpůsobit tak, aby odpovídal individuálnímu hernímu stylu každého hráče.

Byly poskytnuty některé podrobnosti o nových mapách PvE přicházejících do hry Overwatch 2. Každá příběhová mise bude mít vlastní mapu bez PvP. Tyto mapy jsou mnohem větší než tradiční mapy Overwatch a obsahují cykly den-noc a dynamické povětrnostní podmínky. Jedna z misí popsaných během živého přenosu bude obsahovat sněhovou bouři, která se zrychluje po celé úrovni, až vyvrcholí závěrečnou bitvou během ohromující vánice.

Přečti si  Fable Reboot bude využívat ForzaTech engine

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno