V těchto dnech se ve hrách čím dá více objevují lootboxy a mirotransakce začínají být stále větší problém, o kterém lidé mluví. Ve hrách jako například Middle-earth: Shadow of War se dokonce přímo objevili pay to win bedny a zdá se, že nadcházející tituly na tom nebudou o mnoho lépe.

Řeč je například o Star Wars Battlefront II a nebo Need for Speed: Payback i když se vývojáři dušují, že lootboxy u první zmiňované hry zcela přepracovali. Řada hráčů včetně nás očekává, že se hry budou čím dál více ubírat tímto směrem.

Bývalý vývojář společnosti BioWare, Manveer Heir, nedávno promluvil proti finanční politice společnosti EA a kritizoval tohoto vydavatele, že se stará jen o vysokou návratnost svých investic, a nikoli o to , aby se jim podařilo vydat dobrou hru. O tom také v návaznosti rozepsal na redditu i člen vývojářského týmu pracujícího na hře Anthem Brenon Holmes. Ten nejprve uvedl že zapracování lootboxů do Anthemu není něco co by bylo vytesáno do kamene, ale informuje o probíhající diskusi na toto téma uvnitř BioWaru. Dále se snažil ujistit hráče, že BioWare je studiem plným hráčů a mnoho lidí v týmu sdílí podobné názory na politiky zpeněžení titulu, což je při nejmenším rozhodně povzbudivé.

Přečti si  RECENZE: Blue Lock - Zoufalý krok nebo revoluce na fotbalových trávnících?

 

V dalším komentáři Holmes uvedl, že Manveer Heir nebyl součástí týmu, který pracoval na Anthemu a rozhodně nemohl znát detaily  o tom, jak BioWare a EA budou, nebo nebudou zpeněžovat Anthem. Poté objasnil, že hovoří jen o Anthemu,  a nikoliv o větším problému mikrotransakcí a zpeněžování.
V současné době je minimálně dobré vědět, že lidé v BioWare sdílejí podobné názory jako my proti takovým politikám.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno