Známý zasvěcenec tvrdí, že společnost si je „bolestně vědoma“ skutečnosti, že nezaznamenala takovou úroveň úspěchu ve hrách, v jakou doufala.

Marvel v posledních letech učinil několik významných pokusů o rozšíření své přítomnosti v herním prostoru, ale jeho dosavadní výsledky byly trochu nekonzistentní. I když se série Marvel’s Spider-Man od Insomniacu očividně těšila velkému úspěchu, když se jí do května loňského roku prodalo více než 33 milionů kusů, existují další významné tituly, které nebyly tak úspěšné, od kriticky očerňovaných a komerčně neúspěšných Marvel’s Avengers, Marvel’s Midnight SunsMarvel’s Guardians of the Galaxy, které všechny neprodávaly dobře, přestože některé byly kritiky a publikem dobře přijaty.

Zajímavé je, že podle známého zasvěcence do komiksů CanWeGetSomeToast je tato nekonzistence něco, čeho si je Marvel „bolestně vědom“. V nedávném tweetu zasvěcenec tvrdil, že se „šuškalo o vnitřním posunu, aby se Marvel zaměřil na hry“, a že nadcházející duo akčních dobrodružných titulů pro jednoho hráče od EA založené na Black Pantherovi a Iron Manovi mají být „začátkem snahy o něco velkého“.

Přečti si  The Battle of Five Armies je hra prověřená hra ze světa Pána Prstanů

Marvel má samozřejmě potvrzeno, že se také vyvíjí několik dalších akčních dobrodružných titulů pro jednoho hráče. Skydance New Media, které vede  tvůrkyně Uncharted Amy Hennig, pracuje na hře s Black Pantherem a Captainem Americou, zatímco Insomniac v současné době vyvíjí Marvel’s Wolverine, který podle pověstí cílí na podzim 2024.

Mezitím, později v tomto měsíci, 20. října, vyjde Marvel’s Spider-Man 2 pro PS5.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno