Akční RPG od studia Guerilla Games dorazí již 18. února. Vývojáři se v oficiálním příspěvku na blogu PlayStation rozpovídali o mnoha aspektech hry. Ty nejdůležitější postřehy si nyní rozepíšeme.

Značná část příspěvku se zaměřuje na soubojový systém, který je logicky velkou součástí snahy o přežití v nebezpečném světě Forbidden West. Z již zveřejněných záběrů jasné vyplývá, že Aloy bude oproti původnímu dílu o poznání agilnější a provádět prudké pohyby ji nebude činit problémy ani pod vodou.

Charles Perain, který má v Guerilla na starosti soubojový systém, se vyjádřil, že pokud hráči investují trochu svého času do tréninku a zaměří se na plné ovládnutí bojových možností, otevřou se jim zcela nové možnosti jak na své soupeře vyzrát. Hra tak bude nabízet mnoho herních stylů a bude záležet jen na hráčích, jak se k určitým problémům postaví a jakou taktiku zvolí.

Přečti si  Star Wars Outlaws obsahuje hratelný Sabacc (karetní hru)

Vše budou také ovlivňovat nové zbraně a výbava, která se bude hodit i v případě, že se rozhodnete vzít nohy na ramena. Stejně jako zbraně a nástroje, tak i vaše outfity mohou být vylepšovány speciálních místech. Perain také zmínil, že při vývoji a tvorbě nepřátel si vývojáři dali záležet na tom, aby vás nepřátelé po všech směrech otestovali. S jednoduchým spamováním lehkého a těžkého útoku si tak nevystačíte.

Aloy si již zažila mnohé a ve světě robotických monster není žádným nováčkem. Její zkušenosti půjdou vidět nejen při souboji, ale i mimo kombat, na jejím postoji, chování a v animacích. Stejně tak si Aloy bude vědět rady s novými překážkami, které ji do cesty postaví samotný herní svět. Přitahovací hák bude pravděpodobně velmi praktická a často využívaná vychytávka.

Znatelného vylepšení se má údajně dočkat i umělí inteligence nepřátel. Ať už jde o oponenty plechové, nebo z masa a kostí, tak se při společné konfrontaci budou lépe pohybovat, předvídat a všemožné úchyty, zkratky nebo pasti rozeseté po mapě jim budou k dispozici stejně jako vám. V bezpečí nebudeme ani pod vodou. Nejenže vodní říší kralují některá robotická zvířata, ale smočit si své obvody se nebudou bát ani jiné „suchozemské“ potvory.

Přečti si  Společnost Take-Two Interactive propustí 5 % zaměstnanců a zruší projekty, aby ušetřila náklady

Vylepšení se oproti minulému dílu dočká i sound design. Studio si dalo záležet na tom, aby každý z robotů měl svůj unikátní zvuk, podle kterého jej hráč může rozeznat. To samé platí i pro jejich útoky, ať už se jedná o melee či útok na dálku.

Guerilla Games se také pochlubili řadou nových gameplay GIFů, které naleznete níže.

Horizon Forbidden West vychází 18. února exkluzivně pro konzole PlayStation.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno