BioWare dnes vydal nejnovější patch pro svou online looter shooter hru Anthem, který do hry přidal řadu potřebných vylepšení.

Největší změnou v této opravě je přidání časovačů opětovného oživení (respawnu) a to do každé mise. Dříve museli v určitých aktivitách hráči čekat na to, než je jejich spoluhráči přijdou zvednout. Nyní vám každý druh mise umožňuje respawn. U Strongold misí, legendárních kontraktů a endgame misí je respawn možný po uplynutí 30 sekund. U každé další aktivity je to po pouhých 10 sekundách. Když už je řeč o Strongholdech, tak ty byly přidání zpět do quickplay rotace.

Další změny by měli přispět k celkovému vylepšení herních mechanismů a celkového pocitu ze hry. Mezi ně také patří vyladění některých nepřátel, jako jsou Titáni, kteří by nyní mely být mnohem snáze porazitelní.  Změn se dočkal i soubojový systém, melee, combo, ultimátní schopnost a další ne-elementální způsoby boje jsou účinnější a budou mnohem více užitečné při vyšších obtížnostech. Další vylepšení má přispět k mnohem větší stabilitě hry.

Přečti si  Červnové oznámení Gears 6 zdánlivě teasuje herec JD Fenixe

Dle našeho přezkoumání není respawn zcela dobře odladěn. Minimálně jsme se setkali s tím, že po odečtu 30 sekund nám naskočil odpočet dalších 10 sekund. U Grandmaster 1 obtížnosti sice zmizely bílé dropy, ale místo nich se objevily pouze modré, což vlastně nic moc neřeší a hráčům jsou v podstatě k ničemu.

Anthem je nyní k dispozici na PC, PS4 a Xbox One. 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno