Patent Activision poukazuje na nové a jedinečné metody snímání pohybu, které mohou přidat flexibilitu v programování a vyšší realističnost konečného produktu.

Snímání pohybu ve videohrách se stále zlepšuje, zejména s novou generací videoher. Ale podle nedávného patentu společnosti Activision, se technologie, která  snímání pohybu může ještě zlepšit; animace obličeje se tak mohou brzy stát realističtějšími.

Nový patent Activisionu má být určen ke zlepšení zachycovací techniky pohybu s využitím herce a referenčním pohybovým systémem. Je možné, že by tato technologie mohla být použita v budoucích hrách, jako je Call of Duty  nebo dokonce sdílena s dalšími projekty Blizzard Entertainment, jako je Overwatch 2.

Samotný patent byl podán 5. září 2017 s řádným datem vydání 7. března 2019. Zdá se však, že nové informace se objevily až 27. října 2020. Přehled patentů hovoří o pohybové technologii snímání pohybu pomocí světelného pásu majícího podlouhlý substrát.

Přečti si  Activision teasuje postavy Ramba a John McClana pro Call of Duty: Warzone

To by pomohlo při vedení pohybu herce. Patent Activision by navíc mohl dokonce konkurovat přímo proti nové patentové technologii EA pro animaci obličejů. 

Patent Activision také naznačuje, že bude existovat flexibilita jak ze strany uživatele, tak ze strany programování. To by mohlo pomoci s hrami nové generace, což by usnadnilo jejich vývoj. Podrobnosti také ukazují, že herec pronásleduje světlo, aby pomohl se zachycením pohybu. 

Proces snímání pohybu je extrémně obtížný a časově náročný a také drahý. Je velmi možné, že tento nový patent může být něco, na čem Activision pracuje, aby společnosti ušetřil čas, peníze a energii. Na první pohled zní podrobnosti světelného zařízení, které herci pronásledují trochu hloupě, ale stejně tak i myšlenka připevnění kuliček k přiléhavému obleku, tak se to právě nyní standardně děje ve hrách i filmu.

Patent společnosti Activision pro snímání pohybu by mohl znamenat vývoje her, který se opět posune vpřed. Pokud bude tato technologie uvedena do budoucích videoher a určitě bude sdílena se společností Blizzard Entertainment, mohla by umožnit plynulejší, levnější a snadnější snímání pohybu. Konečný produkt by navíc mohl být pro hráče jednoduše lepší.

Uvidíme, zda Activision nakonec uvede patent do praxe, nebo zda jej nechá ležet v šuplíku.

Přečti si  Skull and Bones znovu odloženo, tentokrát do fiskálního roku 2023

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno