Nový patent EA podporuje mikrotrankce tím, že devalvuje položky, pokud nejsou rychle zakoupeny
Domů » Doporučené » Nový patent EA podporuje mikrotrankce tím, že devalvuje položky, pokud nejsou rychle zakoupeny

Nový patent EA podporuje mikrotrankce tím, že devalvuje položky, pokud nejsou rychle zakoupeny

Společnost Electronic Arts (EA) miluje mikrotransakce, na které si vydavatelský gigant již několik let podává patenty.

Pravděpodobně si pamatujete humbuk, který společnost vyvolala tím, že si nechala patentovat technologii, která si pohrává s matchmakingem. Takový systém může pozorovat chování hráčů (dovednost, zkušenost, sportovní chování a další preference), než je postaví proti sobě.

Postavením nováčka proti zkušenému hráči by tak systém v zásadě povzbuzoval nováčka k tomu, aby si zakoupil věci, které zkušení hráči používají.

EA se zde ale nezastavila a místo toho aby se zajímala o to, jak učinit jejich hry více zábavné, tak v loňském roce získal další patent ( US9666026B1 ), který může dravé mikrotransakce posunout ještě dále.

Přečtěte si  Techland vydal patch pro Dying Light, který přidává vylepšení výkonu a stability na PC, PS4 a Xbox One

Tento konkrétní systém je navržen tak, aby vytvořil pocit naléhavosti hráčů, aby mohli co nejdříve ve hře nakupovat. Skladová dostupnost virtuálních položek se bude v průběhu času snižovat, na základě počtu uskutečněných nákupů. Pokud tedy hráči chtějí získat maximální výhody, budou chtít být prvními, kdo uskuteční nákup – jakýsi denní mikrotransakční obchod.

Je zajímavé, že EA nebyla původním autorem patentu. To byl vlastně Kabam, mobilní vydavatel, který se později rozdělil na Aftershock Services, než jej získal FoxNext Games v roce 2017. EA  zjevně o rok později neváhala učinit investici, aby si zakoupila práva na tento patent a stala se jeho současným vlastníkem.

Přečtěte si  Grafika PlayStation 5 / Xbox Series X a kratší doba načítání jsou podle průzkumu ISFE nejdůležitějšími funkcemi pro příští generaci

Zatím se nezdá, že by EA tento patent zapracovalo do některých svých aktuálně vydaných multiplayerových her. Ovšem tyto patenty však byly z nějakého důvodu podány a lze očekávat, že v následujících letech budou bezpochyby testovány a nasazovány do her vydavatele.

EA můžeme vzkázat jediné: Nezabývejte se tím jak vylepšit mikrotransakce, zabývejte se tím, jak vytvořit lepší zábavné hry, které budou chtít hráči kupovat!

Adam Jacik

Hráč, fanoušek technologií a rychlých aut. Hraji téměř vše na čem se dá.

Další doporučené příspěvky
 
Hideo Kojima hovoří o dalších projektech, včetně „velké“ hry

Díky tomu, že se Death Stranding  stalo jednou z nejvíce diskutovaných...