NVIDIA měla řadu oznámení na Computexu 2019, kde mimo jiné společnost oznámila, že nadcházející hra od Bethesdy Wolfenstein: Youngblood, vycházející 26. července bude poháněna technologií pro sledování paprsků.

Nvidia Adaptive Shading (NAS), která se již objevila ve Wolfenstein II , se také vrací ke zrychlení výkonu. Matt Wuebbling, vedoucí marketingu GeForce ve společnosti NVIDIA, uvedl ve svém prohlášení: „Wolfenstein: Youngblood je novátorský přístup k původní franchise, která má bohatou historii. Společnost Bethesda používáním sledování paprsku dramaticky zvýší kvalitu obrazu, zatímco NVIDIA Adaptive Shading zvýší výkon hry“ 

Hra bude používat rozšíření NVIDIA VKRay, které umožňuje vývojářům her pomocí Vulkan API snadno přidávat trasování paprsků do svých her. Kromě toho se partnerství rozšiřuje na komerční oblast, protože hráči, kteří si zakoupí vhodnou grafickou kartu vybavenou grafickým čipem GeForce RTX 2080 Ti, 2080, 2070 nebo 2060 GPU, stolní PC nebo notebook u vybraných prodejců, budou mít tuto hru zdarma

Přečti si  RECENZE: Blue Lock - Zoufalý krok nebo revoluce na fotbalových trávnících?

Další informace o této promo akci naleznete na této stránce.

Wolfenstein: Youngblood¨vychází na PC, PS4 a Xbox One 26. července.

NVIDIA také odhalila, že Quake II RTX bude k dispozici ke stažení zdarma 6. června.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno