Po oznámení, že se datum vydání velmi očekávaného PlayStation 4 titulu se zombíky odkládá na  2019, se někteří hráči začali obávat o následný úspěch hry.

Bend Studio, které hru vyvíjí, se již na počátku vývoje muselo vyvarovat faktu, že by hra mohla do jisté míry připomínat a být spojována s The Last of Us. Pochopitelně se hráči obávají také o to, že tak v příštím roce vyjdou dvě PS4 exkluzivity s tématem zaměřeným na zombie.

Hra ovšem musí také hráče zaujmout a to zejména v záplavě multiplayerových her nabízejících spousty grindingu a s tím spojenou znovu hratelnost. Ovšem jak ukázal nedávno vydaný God of War a předtím i Horizon Zero Dawn, tak to možné je. A jedním ze základních faktorů, které na to mají vliv, je délka samotné hry. Podle kreativního ředitele Johna Garvina to nebude pro Days Gone žádný problém, jelikož hra má nabídnout minimálně 30 hodin plných zábavy a vzrušujícího příběhu. Podle Garvina, ale prý hráči ve hře stráví mnohem více času, a to v závislosti na  provedených volbách, které hráči během hraní provedou.

Tato informace nás vede ke spekulaci, že by Days Gone mohlo hráčům nabídnout systém rozhodování, který bude mít vliv na příběh. Tím pádem by hráči měli důvod si hru opětovně zahrát, aby zjistili, jaké další možnosti a změny nabízí. Zda hra bude mít i alternativní konec, konce zatím nevíme, ovšem byla by to věc, kterou bychom uvítali.

Přečti si  Tvůrci Kingdom Come Deliverance 2 říká, že souboje budou přístupnější, a vysvětlují, proč hra stále používá CryEngine

Přesné datum vydání Days Gone zatím není známo, ale víme, že hra vyjde v příštím roce exkluzivně na PlayStation 4.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno