„Když se podívám na State of Decay 3, jsem neuvěřitelně nadšený z některých pokroků, které vývojáři dělají,“ říká šéf Xboxu.
Od oznámení State of Decay 3, před pár lety, jsme zatím neslyšeli nic moc důležitého o tomto chystaném zombie survival titulu Undead Labs, i když vzhledem k tomu, že hra v té době byla ještě v rané předprodukci, tak není překvapením, že vývojář ještě není zcela připraven ukázat něco více.
Zdá se však, že se to v zákulisí dobře formuje. V nedávné epizodě podcastu XboxEra se šéf Xboxu Phil Spencer rozpovídal o State of Decay 3 a podělil se o krátké dojmy ze svého času s hrou a jak „neuvěřitelně nadšený“ je „některými pokroky“, které přináší oproti svým předchůdcům.
„Tohle asi není tak velké překvapení pro lidi, kteří mě sledovali, jak hraji, ale byl jsem velkým hráčem State of Decay 2 … při pohledu na State of Decay 3 jsem neuvěřitelně nadšený z některých pokroků, které udělali,“ řekl Spencer. „Měli tento vzor – mluvili o tom veřejně od State of Decay 1 až 2 až 3 a o tom, co chtějí dělat, a my jsme toho moc [ze State of Decay 3 ] neukázali… je to hra, která mě opravdu baví hrát, jsem velký kooperativní hráč, rád stavím, rád čerpám zdroje… a jsem opravdu nadšený z toho, kam tento tým směřuje.“
Začátkem tohoto roku bylo potvrzeno, že vývojáři Undead Labs otevřeli nové studio, když se produkce State of Decay 3 rozběhla naplno, a že hra je postavena na Unreal Engine 5. Mezitím se mají hráči State of Decay 2 stále na co těšit. Nedávná aktualizace přinesla významné grafické přepracování a na rok 2022 je plánováno také několik aktualizací obsahu.
*z toho
Díky
díky