Generální ředitel studia Quantic Dreams v rozhovoru pro Wccftech uvedl, že ray-tracing může být do budoucna velký problém.

Cage uvedl, že ray-tracing bude tak důležitý, že mnoho vývojářů může upřednostňovat pro vykreslování svých her rozlišení 1080p a plný ray-tracing, spíše než rozlišení 4K s omezeným ray-tracingem.

Navíc David Cage uvedl, že studio Quantic Dream bude své další hry vyvíjet na zcela novém enginu, který je studiu opět šitý na míru.

“Věřím, že příští bitva bude o osvětlení více než polycount nebo dokonce rozlišení. V minulosti byl polycount považován za nejdůležitější věc pro zvýšení vizuální věrnosti, pak byla další velká věc rozlišení, ale dnes většina vývojářů ví, že na osvětlení záleží nejvíce.

Mnoho lidí upřednostňuje sledování paprsků ve Full HD před omezeným osvětlením ve 4K. Sledování paprsků, realistické osvětlení a odrazy, pokročilé shadery, optické efekty a pokročilé zpracování obrazu jsou funkce, které náš výzkum a vývoj aktuálně implementuje do našeho nového Next Gen enginu.

Samozřejmě existuje mnoho dalších funkcí, které umožňuje nová generace konzolí, jako je pokročilá AI a fyzika, dynamická destrukce a nové animační funkce. Vykreslování je jen jednou z mnoha technických výzev, kterým musí vývojáři čelit. Skutečnost, že máme vlastní patentovanou technologii, je výzvou, ale také významnou výhodou, protože nám umožňuje vyvíjet jakékoli funkce, které naše tituly vyžadují, a přizpůsobit je našim potřebám.

Vývoj naší vlastní technologie a enginu je již 23 let hlavní součástí studia. U všech našich titulů jsme vždy používali proprietární technologie, zpočátku proto, že nebyl k dispozici žádný běžný middleware. Dnes pokračujeme ve vytváření vlastní technologie, protože máme pocit, že přispívá k tomu, aby byly naše hry vizuálně jedinečné. Máme také
specifické potřeby týkající se kinematografie a chceme si udržet kontrolu nad
nejpokročilejšími funkcemi. Tým má opravdu rád tuto kontrolu nad technologií: můžeme mít představu o nové funkci a rozhodnout se ji implementovat, aniž bychom potřebovali podporu někoho jiného. Takže ano, všechny naše další tituly budou postaveny na naše novém a na míru ušitém enginu.”

Poslední titul studia Quantic Dream – Detroit: Become Human je nyní k dispozici na PS4 a PC prostřednictvím Epic Games Store.

Přečti si  Days Gone nebude na PC podporovat DLSS ani Ray Tracing

 

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno