Fanoušci Aloy mohou slavit, protože další dobrodružství se již chystá, jak potvrzuje Guerrilla Games.

Fanoušci Aloy mohou jásat, Guerrilla potvrdila, že se připravuje pokračování. Oznámení přišlo prostřednictvím blogového příspěvku na webu vývojáře s primárními zprávami týkajícími se povýšení ředitele studia.

Ředitelka a výkonná producentka Guerrilla Games Angie Smetsová se posouvá nahoru, protože začíná novou roli vedoucí vývojové strategie ve studiu PlayStation Studios. Ale pro ty, kteří milují sérii Horizon, je působivější aktualizace, že Guerrilla potvrdila , že „rozšíří svět Horizon o další dobrodružství Aloy“.

I když tato slova nemusí výslovně říkat, že toto další dobrodružství je pokračováním Horizon Forbidden West, mělo by být dostatečně jasné, že Sony PlayStation by pokračování hry chtělo vzhledem k tomu, že jde o jeden z nejpopulárnějších AAA titulů na platformě. Prodejní čísla a kritické přijetí byly vůči sérii pozitivní, přičemž nejnovější přírůstek v podobě DLC Burning Shores, byl rovněž dobře přijat.

Přečti si  Kampaň pro jednoho hráče hry Ghost of Tsushima nebude na PC vyžadovat účet PSN

https://twitter.com/LifeAtGuerrilla/status/1650433369421889540?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1650433369421889540%7Ctwgr%5Eb9a62abd525a1ea24d7f5e5e1aaf2322f3cf7bcf%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.thegamer.com%2Fhorizon-forbidden-west-sequel-in-development%2F

Kromě „Aloyina dalšího dobrodružství“ se v příspěvku na blogu Guerrilly zmínil také „vzrušující online projekt“. Jedná se o odkaz na online multiplayerovou hru Horizon, o které je známo, že je ve vývoji od konce roku 2022.

Tento online projekt se odehrává ve vesmíru Horizon a bude obsahovat nové obsazení postav a „jedinečný stylizovaný vzhled“. Zatímco Guerrilla tento projekt ještě neuzavřela, fanoušci Horizon mohou cítit úlevu, že přibude další hlavní díl. Mezitím engine, který pohání sérii Horizon, má Michiela van der Leeuwa jako technického ředitele a v příspěvku vývojáře zmínil, že Leeuw „se zaměří na budoucí technologii a strategii pro Decima engine “.

Pokud jde o Guerrillu, má novou strukturu vedení s manažerským týmem, který nyní tvoří Joel Eschler jako ředitel studia a produkční ředitel a Hella Schmidt jako ředitelka studia a generální manažerka, kteří budou oba vedle ředitele studia a uměleckého ředitele Jana-Barta van Beeka, protože Smets odjíždí do PlayStation Studios.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno