Zdarma pro všechny současné majitele bude obsahovat fyzicky založené textury ve vysokém rozlišení, objemové  ray-tracing osvětlení, které rozptyluje mlhu, a mnoho dalšího.

Aby společnost Nvidia předvedla sílu DLSS 3 a nedávno oznámené řady RTX 40, spolupracovala s Valve na vydání Portal s RTX. V listopadu bude hra zdarma pro stávající majitele, přetváří celou hru s plným ray-tracingem. Spolu s ním se spustí i nástroj na jeho vytvoření, Nvidia RTX Remix, aby umožnil modderům přidat sledování paprsků do dalších starších titulů.

Pokud jde o Portal s RTX, obsahuje také fyzicky založené textury s vysokým rozlišením, které jsou ručně vytvořené a vysoce polytechnické modely. Nvidia DLSS 3 se používá ke zvýšení výkonu, zatímco latence je snížena pomocí Nvidia Reflex. Ray tracing se vztahuje na každý světelný zdroj, od globálního nepřímého osvětlení po volumetrické ray-tracing osvětlení, které se rozptyluje v mlze a kouři s dokonalými stíny.

Přečti si  Desková hra Pátek je dobrodružství pro jednoho

Obsahuje také některé nové technologie Nvidia, jako je RTX Direct Illumination (RTXDI) pro „nespočet přímých světelných zdrojů, velkých i malých, z nichž každý vrhá světlo a stíny“. K dispozici je také Reservoir Spatio Temporal Importance Global Illumination (ReSTIR GI), které „zvyšuje nepřímé světlo a umožňuje mu zaplavit scénu a osvětlit tmavé rohy, které nejsou přímo osvětleny“. Předpokládá se, že to bude fungovat „chytřeji“ než minulá technologie globálního osvětlení se sledováním paprsků.

Podívejte se na srovnávací trailer níže, abyste viděli vše v akci.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno