Engine Frostbite, za nímž stojí vývojáři z DICE a který společnost EA nasazuje do téměř všech svých titulů, nebyl ani mezi kandidáty při vývoji Star Wars Jedi: Fallen Order.

Respawn Entertainment pro vývoj své nadcházející Star Wars hry zvolil Unreal Engine 4, což mohlo při oznámení být pro mnohé fanoušky EA lehce překvapující informací. Mnozí totiž mysleli, že hru bude pohánět právě vnitrofiremní Frostbite engine.

Překvapivě, herní ředitel Stig Asmussen a Respawn Entertainment CEO Vince Zampella odhalili, že Frostbite nebyl ani ve výběru enginů pro jejich hru. Stig také objasnil, proč si pro vývoj vybrali právě Unreal Engine 4.

Když jsme začali stavět tým, který bude pracovat na Star Ward Jedi: Fallen Order, tak jsme si vybrali Unreal Engine 4, jelikož s ním měla řada vývojářů zkušenosti. Navíc v době, kdy jsme začali hru vyvíjet jsme nebyly součástí EA a tak jsme o Frostbitu ani nepřemýšleli. A s rozhodnutím o volbě enginu jsme velmi spokojeni.

Přečti si  RECENZE: Asus ROG Keris II Ace - Nová lehká herní myš s řadou skvělých technologií

K tomu se vyjádřil i Vince Zampella, který uvedl: „Frostbite je engine, který EA používá interně. My jsme byly v době vývoje externím studiem, takže jsme Frostbite engine ani neměli k dispozici. I když nyní tento engine máme k dispozici, tak si vždy vybereme to, co bude pro hru nejlepší, protože nakonec děláme něco, co bude hráče bavit hrát.“

Jak se zdá, tak fakt, že Respawn Entertainment začali Star Wars Jedi: Fallen Order vyvíjet ještě jako externí studio, má značný podíl na tom, že hra má být čistě příběhovým single player zážitkem bez mikrotransakcí. Je to také hra, která by mohla přispět ke zlepšení reputace společnosti EA.

Přečti si  God of War: The Board Game - Nová éra hrdinských dobrodružství

Star Wars Jedi: Fallen Order vychází na PC, PS4 a Xbox One 15. listopadu.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno