Gearbox hodně mluvil o tom, jak „otevřený a svobodný“ může být svět Borderlands 4. Není to tak docela otevřený svět – nebo alespoň tak by ho nepopsal generální ředitel Randy Pitchford – ale rozhodně je „větší než cokoli, co jsme kdy udělali“.

Hlavní producent projektu Anthony Nicholson mezitím zvážněl a potvrdil přítomnost některých „prvků podobných otevřenému světu“.

V mnoha ohledech se snažíme, aby byl zážitek ze hry pro hráče plynulejší,“ uvedl pro GamesRadar v nedávném preview. „Borderlands 4 má některé prvky podobné otevřenému světu, jako je plynulé cestování mezi zónami, dynamičtější svět s událostmi a objevitelnými vedlejšími misemi a aktivitami a nové mechaniky procházení, které podporují a odměňují průzkum.

Přečti si  Hity jako Call of Duty a World of Warcraft mohly patřit společnosti EA

Neznamená to, že by tým zamýšlel vytvořit „hru s otevřeným světem“ v „tradičním smyslu tohoto pojmu„. Místo toho pokračování rozšiřuje „otevřenější pocit prozkoumávání světa kolem vás, zejména na našich velkých zónových mapách„, kterým je série známá. „Tentokrát jsme pracovali na integraci těchto herních prostorů bez načítání map, aby hráči získali bezproblémový zážitek. V kostce to vystihuje, proč používáme termín bezproblémový.“

Procházení těchto map bude naštěstí snazší než kdykoli předtím. Hráči mohou přivolat vozidla odkudkoli, jako například Sparrow z Destiny. V kooperaci můžete také okamžitě rychle cestovat ke spojencům. Zatím není jasné, jak se změnily možnosti pohybu postav, ale vzhledem k tomu, že se začátkem roku dočkáme odhalení herních prvků, můžeme se více dozvědět dříve než později.

Přečti si  Záběry z hraní Onimusha: Way of the Sword předvádí souboj a Mijamota Musašiho

Hra Borderlands 4 vychází letos pro konzole Xbox Series X/S, PS5 a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno