Společnost IO Interactive již nějakou dobu pracuje na titulu James Bond s kódovým označením Project 007, a přestože podrobnosti o hře samotné nejsou příliš rozsáhlé, stále se objevují nové informace o jejím vývoji – například o doplnění vývojářského týmu.

Společnost IO Interactive oznámila, že na pozici ředitele misí pro Project 007 přijala Rodriga Santoro. Santoro dříve působil ve vývojářském studiu The Division Massive Entertainment, kde během téměř desetiletého působení vystřídal řadu rolí, přičemž začínal jako senior level designer a jeho poslední rolí byl world director. Během svého působení ve studiu Santoro pracoval na hrách The Division, The Division 2 a Avatar: Frontiers of Pandora. Před Massive působil téměř šest let ve společnosti Crytek.

Jsem nesmírně nadšený, že se mohu připojit k IOI,“ řekl Santoro. „Obdivuji, jak se studio odvažuje inovovat a vytvářet nové nezapomenutelné herní zážitky. To je obzvlášť pozoruhodné v době, kdy se většina společností zaměřuje na tvorbu pokračování. Projekt 007 si získal mou pozornost ode dne, kdy byl oznámen, a cítím se neuvěřitelně šťastný, že mohu pracovat s týmem, který hru vytváří. Měl jsem možnost vidět více ze hry a už teď je na ní něco jedinečného. A co je nejdůležitější, každý rozhovor, který jsem zatím vedl se členy týmu, ukázal, že tým je zapálený pro to, aby přinesl nezapomenutelný a jedinečný zážitek. Právě teď se těším, až začneme s týmem spolupracovat a společně vytvoříme nejlepší hru o agentovi 007, jaká kdy vznikla.

Přečti si  TEST: Hibloks Charging Case Unbounded - Na cestách s VR bezpečně a s nabitou baterií

Od loňského roku, kdy jsme začali s výběrovým řízením, bylo jasné, že Rodrigo vyčnívá z řady,“ řekl zástupce produktového ředitele Frederik Villumsen. „Při rozhovoru s kterýmkoli z jeho bývalých kolegů jsme slyšeli jen samou chválu. Jakmile jsme Rodrigovi ukázali projekt 007, projevil své nadšení pro hru a už se dělil o nápady, myšlenky a kladl mnoho otázek! Jeho kritické myšlení a nadšení jsou vlastnosti, které vítáme, a těšíme se, že se prosadí jako ředitel misí, kde bude řídit vyvažování příběhu, umění a hratelnosti při navrhování těch nejúžasnějších bondovských misí.

Podrobnosti o projektu 007 jsou zatím skoupé, ale pracovní nabídky zveřejněné společností IO Interactive nabídly náhledy na to, jak by se hra mohla vyvíjet, s náznaky, že by hra mohla obsahovat sandboxové vyprávění příběhu podobné Hitmanovi, stejně jako kombinaci hraní z první a třetí osoby.

Přečti si  Bethesda zdánlivě připravuje dva neohlášené Fallout projekty

Společnost IO Interactive uvedla, že projekt 007 buduje jako „ultimátní špionážní fantasy“. Vývojář již dříve také potvrdil, že hra bude vyprávět nový příběh o původu Jamese Bonda.

V září 2022 společnost IO Interactive naznačila, že Project 007 vyjde nejdříve v roce 2025/26 (který začíná v dubnu 2025).

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno