Vývojáři stojící za prvním dílem oblíbené série Assassin’s Creed přidali do hry všechny vedlejší mise za 5 dní, protože dítě generálního ředitele mělo pocit, že hra byla nudná.

Každý den hrajeme spoustu různých videoher a vlastně vůbec netušíme  nic o příbězích, které se ukrývají za vývojovým procesem. Nedávno byl jeden z takových odhalen a vypráví o vytvoření vedlejších misí v první hře Assassin’s Creed.

Charles Randall, hlavní designér AI stojící za první hrou Assassin’s Creed, v odpovědi na tweet popsal příběh o tom, jak byly do hry přidány vedlejší mise. Jak popisuje, Assassin’s Creed neměl mít zpočátku žádné vedlejší mise. Když byla hra připravena k vydání, dítě generálního ředitele si ji muselo zahrát, ale nebylo s hrou spokojené a mělo pocit, že je hra nudná a není v ní co dělat. Výsledkem bylo, že Randall musel do hry přidat několik vedlejších misí bez chyb a měli na to jen pět dní.

Přečti si  Trailer k Assassin’s Creed Valhalla: Wrath of the Druids naznačuje potíže v Irsku

Randall se spojil se 4 nebo 5 dalšími zaměstnanci ve studiu a po celých pět dní byli jediní, kdo měli přístup do konferenční budovy, kde měli všechnu potřebnou techniku pro vývoj, nikdo jiný se tam nedostal. Po uplynutí lhůty byla hra připravena na vydání s vedlejšími misemi, které byly téměř bez chyb.

Nejnovější díl Assassin’s Creed Valhalla si můžete předobjednat právě nyní.

Přečti si  Odhalení Bettlefieldu 6 bylo zdánlivě teasováno na červen

První díl Assassin’s Creed byl vydán v roce 2007 na Xbox 360, PS3 a PC.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno