Cities: Skylines (PLAYCLUB) můžete znát z PC verze, která vyšla v březnu 2015 nebo z portu pro Xbox One, ten se nám představil letos v dubnu. Na verzi pro konzole od firmy Sony jsme si museli počkat až do poloviny letošního srpna. Zajímá vás, jestli se povedla konverze pro Playstation 4? Pokračujte ve čtení…

Když jsem hrál Cities poprvé, trošku mě zarazilo, že se ve hře nenachází žádný tutoriál, avšak Tantalus Media se snaží nováčkům herní principy přiblížit okny s nápovědami. Za takový falešný tutoriál můžeme považovat to, když založíme novou hru s neomezeným množstvím financí. Zde se dobře naučíte základy i pokročilé věci, aniž by jste při tom zkrachovali.

Na Cities: Skylines je kouzelné, kolik možností a vychytávek nabízí. Různorodost staveb, monumentů, rozšíření pozemku města, půjčky a je toho ještě opravdu spousta. Po načtení nové mapy, kterou si vyberte z několika přednastavených, se objevíte na holém prostranství a vaše práce může začít. První, co se mi vybavilo, byla nostalgická vzpomínka na Sim City a na to jsem čekal opravdu dlouho.

Přečti si  RECENZE: Dragon's Dogma 2 - Kde je ta desítka?

Začít musíte samozřejmě tím, že postavíte silnice, které vám dají obraz vašich ulic, poté musíte natáhnout do oblasti elektrický proud a v neposlední řadě potrubí s vodou a odpady. Škála objektů, které můžete postavit se odvíjí od počtu obyvatel. Předem vidíte tzv. Milestones, které vám napovídají, při kolika obyvatelích, se dostanete na další level a jaké nové objekty budete moci stavět.

Na první pohled se může zdát všechno růžové, ale za sebe nemůžu tvrdit, že je port úplně povedený. Gamepad se prostě do strategických her nehodí, zde tomu není výjimkou. Trefit se stavbou na vámi chtěnou výseč je někdy opravdu o nervy. Tvoření autobusových zastávek mě nadzvedlo z křesla, ne že by to bylo špatně vymyšlené, ale gamepad se mnou prostě nespolupracoval. Když jsem si hru oddálil, abych sledoval všední život mých občanů, nestačil jsem se divit. Auta projíždí skrze sebe i skrze lidi, obyvatelé též prochází jeden skrze druhého. A takových bugů je zde nespočet, což je celkem škoda. Grafické hody se též nekonají, i když zpracování není vyloženě škaredé, o kráse se ale také mluvit nedá, řekněme průměr. Zvuky tu nejsou praktické žádné, to mně vadilo ze všeho nejvíc. Žádná uklidňující hudba a zvuky hodící se k městu, prostě nic. I když tyhle výtky výrazně ubírají Cities: Skylines na kráse, ve výsledku je to hra zábavná a vydrží vám, tak dlouho, jak jen budete sami chtít.

Přečti si  Vývojáři It Takes Two zřejmě oznámí svou další hru ještě letos

Vývojáři: Tantalus Media

Vydavatel: Paradox Interactive

Datum vydání: 15.8, 2017

Cena digitální kopie: 1.199,- Kč

Velikost hry: 2.03 GB

Platformy: PS4 (Recenze)

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno