Spousta lidí říká, že LEGO hry jako takové, už jsou přežitkem a neustále se opakují a já s tím souhlasím jen z části. Možná jsou silně repetitivní, možná je to pořád o tom samém, nicméně ten humor je nadčasový a je jedno, kolik vám je let. Společnost Traveller’s Tales nám přináší další LEGO hru, tentokrát ze světa DC, Super-Villains.

Jak už název napovídá, tak hrát budete za záporáky, v čele s Jokerem a Lexem Luthorem. Dalo by se říct, že je zde spousty hlavních postav, jako třeba Harley Quinn, Mudman nebo Cat-woman, nicméně jsou většinou postaveny na druhou kolej. Kde jsou zlosynové, tam musí být i „dobráci“, jakožto věční rivalové několika postav, jako je například Super-man, Bat-man a další, kteří si říkají Justice League. Zápletka ovšem není klasický boj dobra se zlem, nýbrž… vlastně jo, je. Abyste si ovšem nemuseli domýšlet, kdo je teda vlastně ten hodný a zlý, tak se objeví z jiné dimenze Justice Syndicate, což je obdoba našich dobrých super hrdinů… kromě toho, že jsou vlastně zlý a chtějí tak vládnout světu. Jak asi tušíte, Justice League bude novými záporáky zajato a jako jediní, kdo ví, co jsou ti nový zač, budou Lex, Joker a naše parta dalších postav. Samozřejmě nám nikdo nebude věřit (přeci jenom jsme my ti, kteří věčně terorizovali město) a tak se vydáme na výpravnou misi zachránit Justice League a zničit Justice Syndicate.

Přečti si  Assassin's Creed Hexe prý bude obsahovat magické schopnosti, posedlost a systém strachu

Jako vždy je příběh v LEGO hrách naprosto parádně proveden s jedním vtípkem za druhým. Stejně jako v předchozích hrách je zde k dispozici i rádoby otevřený svět, který je plný zničitelného prostředí, vozidel a vedlejších úkoly, které jsou ovšem tak nudné a zbytečné, že vás spíše rozhodí z hlavního děje. Zároveň jak asi tušíte, tak ovládání vozidel je velmi krkolomné, až nepříjemné, nicméně se jedná skutečně o minoritní záležitost, za kterou nemá smysl ani strhávat body, ovšem co je škoda, je to, že i přes to, jak je hra nabytá akcí a vtípky, tak se objevují občas hluchá místa, kde po chvilce skuhráte, kdy už to konečně skončí. Stejně tak je moji povinností vám poukázat na boss fighty, které jsou moji oblíbenou kratochvílí… v jiných hrách. Tady je to tak neskutečně špatné, že prakticky mačkáte jenom jedno tlačítko, které mlátí panáčka, dokud se nespustí cut scéna a vy si tak budete moct vytvořit selfie. Ano, tuto moderní kratochvíli, která byla přidána do spousty her dnešní doby, kdy si můžete fotit věci z první osoby, přidali vývojáři i sem. Sice je krkolomná, zbytečná a prakticky můžete dělat pouze selfie, ale pro milovníky této záležitosti určitě potěší.
Zajímavou novinkou této série je vytvoření si vlastního charakteru, kterému můžete přidat opravdu ohromnou spoustu věcí, jak změnu vzhledu a barev, tak zbraně, schopnosti, hlas, charakter a dalších několik super věcí. Dokonce se vám postava i postupem času vylepšuje a získává další schopnosti. Co je, ovšem škoda je to, že i vy jste na té druhé koleji, stejně jako většina ostatních postav. Nejste ničím výjimeční a Joker vás příběhově, společně s Lexem, jednoznačně převálcují. Ohromná škoda, která se snad s příští hrou z LEGO sekce vylepší.

Přečti si  God of War: The Board Game - Nová éra hrdinských dobrodružství

Příběh, vtipy, postavy, doba hraní… to všechno je opět velmi dobře zpracované, nicméně je možná čas na něco inovativního. Je sice fajn, že nechávají takové skvělé prvky, jako je třeba lokální kooperace s dalším hráčem, či humor, který není nikomu cizí, ačkoliv třeba Grafika je po té dobové stránce už asi 10 let stejná a ovládání by si taktéž zasloužilo něco nového.

Vývojáři: TT Games

Vydavatel: Warner Bros. Interactive Entertainment

Série: LEGO