Na jaře tohoto roku spatřila světlo světa strategická hra s velkou fanouškovskou základnou a bohatou historií Total War: Three Kingdoms. Jak je tomu zvykem v této sérii, i ve starobylé Číně se dočkáme pár DLC a právě dnešní recenze pojednává o prvním z nich, Eight Princes.

Letošní Total War: Three Kingdoms se i přes nějaké ty nedostatky celkem povedlo. Jedná se o velkou značku, co se strategií týče, a právě Three Kingdoms se snažilo zaujmout i širší publikum a nějaké ty casual hráče. V podobně laděném duchu se autoři snaží navázat novým DLC Eight Princes. Pochopitelně se opět jedná o starobylou Čínu, tentokrát ale s větším důrazem na příběh. Děj se odehrává po 100 letech od hlavní kampaně. A je jen na vás, kterou z osmi nově hratelných frakcí zvolíte k dobytí Číny.

Přečti si  RECENZE: Blue Lock - Zoufalý krok nebo revoluce na fotbalových trávnících?

Novinky

Jak jsem již zmínil, na výběr máte osm frakcí, přičemž s každou se hraje trochu jinak. Klasicky jako ve všech ostatní Total Warech jsou frakce děleny nejen dle vlastností a následného herního stylu, ale i obtížností…podle které bych doporučoval volit v první řadě. Taky záleží, jestli chcete hrát diplomaticky, nebo agresivně válčit. DLC samozřejmě přináší i několik nových jednotek do vaší army, nebo pár herních mechanik. Není to však nic, co by změnilo zážitek ze základní verze hry a bylo nějak důležité. Bohužel, největší plus tohoto DLC je tak pouze příběh. Žádná revoluce, nebo aspoň evoluce se nekoná.

Vyplatí se?

DLC toho kromě příběhu nenabízí tak moc, jako jiné dodatky k warhammeru. Nicméně tomu odpovídá i cena. Pokud vás základní hra bavila a máte pocit, že chcete okusit trochu více Číny a zabrousit do zpropadeného příběhu, tak je koupě DLC určitě na místě. Pokud byste však čekali novou hratelnost, tunu nových generálů a unit do vaši mocné armády a chtěli třeba sandboxově hrát desítky hodin, tak si DLCčkem moc nepomůžete. Trošku mě mrzí, že nadšení, jaké jsem měl u DLC Rise of the Tomb Kings k Warhammeru 2, se neopakuje. A co vy, dáte princům šanci?

Přečti si  RECENZE: Alienware AW2725DF - 360 Hz Monitor, je to vůbec možně využít?

Vývojáři: Creative Assembly,

Vydavatel: SEGA, Feral Interactive (Mac), Feeral Interactive (Linux)