Jak já s oblibou říkám: “Indie her není nikdy dost” a když se jedná o kvalitní počin, tak to platí hned dvojnásob. Magic Design Studios, stojící za touto delikátní plošinovou záležitostí, jsou na herním poli poněkud nováčci. Nenechte se ovšem zmást… Většina teamu přešla ze společností, jako jsou například Ubisoft, kde nejeden z animátorů pracoval na hrách jako je například Rayman, Splinter Cell či Assassin’s Creed. Studio si tak zakládá hlavně na grafickém zpracování, které je opravdu dokonalé.

Příběh inspirovaný čínskou novelou Journey to the West nás nezavede nikam jinam, než do dávných časů čínského císařství. Posvátný svitek, který udržoval náš svět v harmonii byl roztrhán na několik kusů a rozptýlen do celého světa. Od té chvíle se začalo vše měnit v kompletní chaos a vám nezbývá nic jiného, než za pomocí čtyř odlišných hrdinů vše vrátit do původního stavu. Sanzang moudrý; Wukong, nebojácný opičák; Kihong, chamtivé prase a Sandmonk, cit a síla se vydávají na západ aby se stali součástí legendy.

Přečti si  Netflix uvede nový seriál ze světa League of Legends

Grafické zpracování hry vás vtáhne do tajů čarokrásné barevné Číny,  kdy budete muset ve správný čas volit mezi správným hrdinou, jelikož každý je svým způsobem zvláštní. Nejedná se tak pouze o specifický vzhled každého z nich, ale  hlavně schopnosti, které jsou nedílnou součástí postupu. Například takový double-jump umí používat pouze dva ze zmíněných hrdinů, zatímco ti zbylí využívají své síly plachtit k vyhýbání se případnému nebezpečí na stěnách. Nejde ovšem pouze o specifické schopnosti, nýbrž i o útočná komba, kdy jeden je lepší na delší vzdálenosti, zatímco ten druhý no blízko. Během průchodu budete objevovat nové vlastnosti každého hrdiny jako například Wukongův úhyb ve vzduchu nebo sochy, které jsou specifické pro každou postavu zvlášť jako například dočasná vlastnost létání prasečího hrdiny Kihonga.

Mapa není bohužel celistvá a otevřená jako třeba v Ori and the Blind Forest, nýbrž se celý průchod odehrává jako mise, které mají svoji specifickou mapu. Během každé mise můžete sbírat mince, které poté využijete na koupení skinů pro své postavy, takže se nemusíte obávat žádných mikrotransakcí a svitků, které vám zpřístupní kreslené arty v galerii v hlavním menu. Hra tedy poměrně připomíná Rayman Legends, což lze očekávat, jelikož několik již zmíněných grafiků na Raymanovi pracovali. Příjemným zpestřením je rozhodně možnost lokální kooperace a to až pro čtyři hráče, která je příjemně vybalancovaná a pokud budete mít možnost hrát na PC na gamepadu, tak určitě takovou možnost využijte.

Přečti si  Unikly první možné obrázky z Battlefieldu 6

Názor redaktora:

,,Nádherně zpracovaná hopsačka, kterých se tak moc nevidí. Bohužel příběhu chybí trocha šmrncu na to, aby vás chytil a nepustil, nicméně jako spousta hodin zábavy při čekání na pokračování již zmíněné Ori si myslím… že více než dobré

Vývojáři: Magic Design Studios

Vydavatel: Magic Design Studios

Datum vydání:  23. 1. 2019