U dnešních her je vcelku běžné, že se dozvídáme o tom, jak se velcí vydavatelé jako EA, nebo Activision intenzivně podílejí na vývoji her a velmi často jsou kritizováni, že hry ničí mikotransakcemi a loot boxy.

Není tedy překvapením, že řada hráčů si myslí, že EA mělo v tomto směru značný podíl na vývoji včera odhalené a vydané free-to-play battle royale hry Apex Legends.

Ovšem studio Respawn Entertainment tvrdí, že tato domněnka je nepravdivá a ve skutečnosti Respawn musel EA přesvědčit o životaschopnosti hry.

Drew McCoy byl totiž dotázán, zda EA nutilo studio k zapracování mikrotransakcí do Apex Legends, které je free-to-play a jejíž fungování je postaveno na loot boxech s kosmetikou. Drew odpověděl, že studio muselo přesvědčit EA, aby zariskovalo a hru studiu vydalo. „Tohle nebyla hra, kterou v EA očekávali. Musel jsem jít k vedoucím pracovníkům, ukázat jim to a přesvědčit je„a dodává, že jim řekl „Hej, důvěřujte nám! To je to, co od nás chcete. “ Dle jeho vyjádření vydavatel do vývoje hry vůbec nezasahoval. 

Přečti si  Seriálový Fallout nakopl zájem o hry Fallout 4 a Fallout 76

Tato informace by mohla některé hráče lehce uklidnit, když vědí, že celá hra pochází čistě od Respawnu a není jen snahou EA rychle vydat vlastní verzi battle royale hry jako je Fortnite, či Blackout.

Respawn také včera představil plán vydávání dalšího obsahu pro tuto hru, ze kterého je zřejmé, že minimálně po dobu jednoho roku chce hru podporovat a nalákat do ní maximum hráčů.

Apex Legends je nyní k dispozici pro PC, PS4 a Xbox One.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno