Bruce Straley  je jedním z nejúspěšnějších tvůrců videoher, který se podílel na nejúspěšnějších hrál studia Naughty Dog , včetně  trilogie Jak a Daxter, Uncharted a The Last of Us.

Straley sice v září 2017 odešel z Naughty Dog, ale to mu nijak nebrání v tom hrát AAA tituly, jako Red Dead Redemption 2, která si stojí jako jedna z nejlépe hodnocených her uplynulého roku. To však neznamená, že je tato hra dokonalá, očemž se zmiňujeme také v naší recenze.

Samotný Straley si na Twitteru stěžoval na příběhové mise, které zcela odstraňují možnosti volby ze strany hráčů. která je tak rozšířená ve všech ostatních oblastech otevřeného divokého západu.

Odstranění možností voleb hráčů, je pravděpodobně kvůli tomu, aby bylo dosaženo epického příběhu, ovšem to zcela podkopává sílu interaktivity a nakonec to končí tím, že hráči jsou frustrováni tím, že jim vývojáři nevěří.

Přečti si  Zisky společnosti Sony z her a služeb byly v roce 2019 oproti Microsoftu téměř dvojnásobné

Starleyho tweet dostal téměř okamžitě odezvu, kde u bylo ihned připomenuto, že Last of Us i Uncharted jsou tituly, kterém byla vytýkána linearita.

Na to Starley reagoval tím, že má rád to co Rockstar tvoří a žertovně nabídl, že do studia nastoupí jako konzultant pro jejich další open-world hru.

Red Dead Redemption 2 je nyní k dispozici na PS4 a Xbox One.

8 KOMENTÁŘE

    • Mirec Ripper Hlivak Straley sice v září 2017 odešel z Naughty Dog, ale to mu nijak nebrání v tom hrát AAA tituly, jako Red Dead Redemption 2, která si stojí jako jedna z nejlépe hodnocených her uplynulého roku. To však neznamená, že je tato hra dokonalá, očemž se zmiňujeme také v naší recenze.

      Samotný Straley si na Twitteru stěžoval na příběhové mise, které zcela odstraňují možnosti volby ze strany hráčů. která je tak rozšířená ve všech ostatních oblastech otevřeného divokého západu.

      Odstranění možností voleb hráčů, je pravděpodobně kvůli tomu, aby bylo dosaženo epického příběhu, ovšem to zcela podkopává sílu interaktivity a nakonec to končí tím, že hráči jsou frustrováni tím, že jim vývojáři nevěří.

      Starleyho tweet dostal téměř okamžitě odezvu, kde u bylo ihned připomenuto, že Last of Us i Uncharted jsou tituly, kterém byla vytýkána linearita.

      Na to Starley reagoval tím, že má rád to co Rockstar tvoří a žertovně nabídl, že do studia nastoupí jako konzultant pro jejich další open-world hru.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno