Šéf Xboxu Phil Spencer v rozhovoru pro Eurogamer na PAX West přiznal, že udělal špatná rozhodnutí při uvádění her na Xbox. Klíčovou hrou, kterou Spencer v rozhovoru zmiňuje, je Destiny, kterou vyvinulo studio, které dříve pracovalo na jedné z vlajkových lodí herních franšíz Microsoftu a to Halo.
Spencer v rozhovoru hovořil o tom, že hratelnost první hry Destiny ještě úplně „nepochopil“ a vše se mu rozleželo až s vydáním rozšíření Destiny, House of Wolves.
„Udělal jsem několik nejhorších… Třeba několik nejhorších rozhodnutí při výběru hry,“ vysvětlil Spencer. „Zajímavé bylo, když tento tým přišel do Redmondu a Alex Rigopulos mu předložil hru, ve které se vlastně budou vyrábět plastové kytary, které se budou připojovat ke konzolím a budou se prodávat skladby, ve kterých budete hrát Simona na tuto kytaru, a já si říkám, vážně? Opravdu si myslíme, že to bude fungovat?“
Spencer se v příběhu zmínil o hře Guitar Hero a pak se zasmál, že tento titul byl v době svého vydání na PS2 docela úspěšný. Poté hovořil o tom, že se nepozastavuje nad svými chybami a těchto rozhodnutí nelituje.
„Nejsem člověk, který by něčeho litoval,“ řekl. „Možná je to moje chyba, ale předal jsem tolik her. Mohl bych se ohlédnout zpět a říct […], ale ne, snažím se dívat dopředu a být pozitivní ohledně věcí, které děláme..“
Začátkem tohoto roku Spencer hovořil o tom, že uzavření některých first-party studií Microsoftu, včetně Arkane Austin a Tango Gameworks, bylo „těžkým rozhodnutím„, které bylo učiněno kvůli „udržitelnému podnikání„. Tato studia byla známá vývojem her jako Prey, Hi-Fi Rush a série The Evil Within.
V červnu Spencer také vyjádřil zájem o uvedení dalších her pro Xbox na jiné platformy s ohledem na úspěch multiplatformního vydání Sea of Thieves a Hi-Fi Rush.