V  nedávném rozhovoru uvedl David Anfossi – vedoucí studia Eidos Montreal, specifika Shadow of the Tomb Raider na prémiové konzoli od Microsoftu.

Poté, co byla hra na začátku týdne odhalena světu, tak se začínají objevovat první technické detaily o tomto nadcházejícím akčním dobrodružství. V nedávném rozhovoru totiž ředitel studia Eidos Montreal David Anfossi hovořil o specifikacích hry a potvrdil, že Shadow of the Tomb Raider skutečně poběží ve 4K a 60FPS na nejsilnější konzoli od Microsoftu, tedy Xbox One X.

Bohužel se zatím nezmínil o tom, zda se bude jednat o nativní 4K, nebo hra bude využívat upscaling, či dynamické rozlišení.

Anfossi také zmínil scénu kde se v jednu chvíli na obrazovce objev 155 NPC postav, nový systém osvětlení a nový vykreslovací systém pro využití plného potenciálu XOX.

Přečti si  Byly odhaleny detaily k Shadow of the Tomb Raider

Mnoho jiných vývojářů, kteří vytváří hry pro více platforem se snaží nabídnou na všech systémech podobný zážitek, ale zdá se, že Eidos Montreal primárně cílí na využití veškerého potenciálu, který XOX nabízí. To je pravděpodobně způsobeno zčásti tím, že hra je v první řadě singleplayerová, ve srovnání s multiplayerem, kde je nutné, aby všichni hráči měli podobnou hru. Za další za to jistě může i to, že předchozí dva díly měli vždy na Xboxu roční časovou exkluzivitu.

Pokud však nemáte Xbox One X, nemějte strach, protože Anfossi slibuje, že Shadow of the Tomb Raider bude stejně ohromující na standardních konzolích. “Pro mě to bude nejkrásnější hra na Xbox One S,” řekl Anfossi. Zdá se, že bez ohledu na to, kde budete hru hrát, budete mít nádherný zážitek.

Shadow of the Tomb Raider vychází na PC, PS4 a Xbox One 14. září.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno