Je to naše dědictví. Je to stále součástí toho, kým jsme. Naše japonské hry milujeme,“ říká šéf PlayStation Studios Hermen Hulst.

Fanoušci PlayStationu se velmi zajímají o to, jak Sony v poslední době přistupuje ke své japonské straně značky. SIE Japan Studio, vývojář, který během let přišel s některými z nejlepších a nejpamátnějších her pro PlayStation, byl na začátku tohoto roku zrušen a byl reorganizován na větší tým Asobi- studio stojícím za Astro’s Playroom,  kteří pracují na tom, čemu říkají dosud nejambicióznější hra.

Sony ale trvá na tom, že Japonsko stále zůstává důležitou součástí tržní strategie značky. V nedávném rozhovoru pro Game Informer šéf PlayStation Studios Hermen Hulst zopakoval, že japonský vývoj a japonské hry jsou „stále součástí toho, kým jsou“. Kromě zdůraznění expanze týmu Asobi a pokračující práce  vývojáře Gran Turismo  Polyphony Digital Hulst také řekl, že Sony investuje do externího japonského vývoje a ten zůstává „základní součástí identity PlayStationu“.

Přečti si  Do World of Warships: Legends připlouvají japonské lehké křižníky

Budujeme tým Asobi pod vedením Nicolase Doucetem, takže do toho týmu vlastně investujeme,“ řekl Hulst. „Lidé někdy zapomínají, že máme Polyphony Digital, což je tým na dvou místech.“ Investujeme také do naší externí vývojové skupiny mimo Tokio, a to je tým, který evidentně spolupracoval s firmami From Software a Kojima Productions. Jsme tedy velmi zainteresováni do japonského vývoje a japonský vývoj je něco, co milujeme. Myslím, že je to tak základní součást identity PlayStationu, že nás nikdy neuvidím vyhýbat se japonskému nebo dokonce asijskému vývoji.

Zajímavé je, že některé nedávné úniky tvrdily, že FromSoftware pracuje na novém Soulslike IP exkluzivní pro PS5, přičemž vývojovou podporu poskytuje XDev.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno