Podle slov vícepresidentky globální marketingu Mary Yee je každá nová generace konzolí příležitostí vyprávět marketingový příběh. A proto se tolik těší na kampaň spojenou s PlayStation 5, protože její vlastnosti budou doslova pohlcující.

V úvodu reklamního spotu, ve scéně s praskajícím ledem, zdůrazňují autoři především funkce haptické odezvy nového bezdrátového ovladače DualSense, kterým budou konzole PlayStation 5 vybaveny. Následuje scéna zaměřená na prostrový zvuk a technologii Tempest 3D AudioTech. A závěrem již několikrát zmiňované využití adaptivních triggerů při střílení z luku. Kombinace všech těchto funkcí bude devizou konzole. Cílem je vtáhnout hráče do herní atmosféry a zaměřit se na přenos co největšího množství herních prožitků.

Ke zmiňovaným funkcích se již vyjadřují i herní vývojáři. Brian Horton (creative director Marvel’s Spider-Man: Miles Morales) zmiňuje možnost upozornit hráče, z kterého směru je na něj veden útok, pomocí haptické odezvy ovladače. Stejně tak prý budeme cítit směr, kterým budeme směřovat některé ze speciálních útoků. Umožňuje to „rozlišení“ systému haptické odezvy.

Přečti si  Odhalte tajemství Lady Whistledownové ve hře Milostný dopis: Bridgertonovi

Dinga Bakaba (game director, Deathloop) je nadšený z přenosu fyzičnosti herního zážitku. V jejich first-person střílečce Deathloop se snaží odlišit od sebe jednotlivé zbraně. Adaptivní triggery jim umožňují simulovat blokování spouště, když se vaše zbraň zasekne a hráč tak má možnost reagovat na situaci ihned – ne až poté, co získá informaci z animace na obrazovce.

Kenji Kimura (director, Ghostwire: Tokyo) zmiňuje, že se v jejich hře snaží využít adaptivní triggery pro vyjádření pocitu přetrvávající energie nebo rovnováhy sil. Haptickou odezvu zase k vyjádření akumulace energie. V porovnání s vibračními funkcemi předchozího ovladače jsou prý nyní jejich možnost nesrovnatelně pestřejší.

Michal Římal
První kontakt s herním světem v roce 1986. Takže od 8-bitů, přes první PC, Sega Master System II, dalších několik PC, Nintendo DS, Nintendo WII až po současnost. Aktuálně hraji především na PC a PS4. Vedle hraní rád čtu a věnuji se rodině.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno