Respawn Entertainment nám během E3 2019 poprvé nabídli gameplay záběry z jejich nadcházející hry Star Wars Jedi: Fallen Order, která má být čistě příběhovou hrou pro jednoho hráče.

Nyní hlavní soubojový designér Jedi: Fallen Order, Stig Asmussen, osvětlil bojový systém hry a zní to, jako by se Respawn snažil zaujmout fanoušky her od From Software.

Jak se zdá, tak bojový systém Star Wars Jedi: Fallen Order má mít určitou podobnost s tím, co hráči mohou znát ze hry Sekiro: Shadows Die Twice, který vyšel na začátku roku.

Star Wars nebude tolik náročnou hrou jako Sekiro nebo Dark Souls. Designér uvádí, že jejich hra nebude například obsahovat stamina bar, který by hráči museli neustále sledovat, to znamená, že hlavní hrdina by měl být ve hře od Respawnu  neustále stejně pohyblivý a nemělo by dojít jeho vyčerpání do takové míry, že se nebude schopen bránit.

Přečti si  Sony čelí hromadné žalobě kvůli monopolu na prodej digitálních her pro PlayStation

Asmussen hovořil o své náklonnosti k práci od Software:Od King’s Field jsem byl velkým fanouškem FromSoftware. King’s Field 2 je jednou z mých nejoblíbenějších her vůbec. Ale nejde o to, že se vám hra líbí, a chtěli byste se pokusit tuto hru udělat sami. Je to mnohem více, můžeme se dozvědět o tom, co je na tom zábavné.

Ovšem podle toho, co jsme měli možnost během E3 ukázky vidět, je jisté, že Star Wars Jedi: Fallen Order má do Souls her opravdu daleko, a vývojáři se inspirovali jen některými drobnými prvky, ale i tak je to velmi potěšující informace.

Star Wars Jedi: Fallen Order vychází na PC, PS4 a Xbox One 15. listopadu.

Přečti si  Sezóna 9 Apex Legends přináší novou možnost hlášení hráčů za „smurfing“

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno