Ředitel Todd Howard také potvrzuje, že hráči mohou odebírat vlastnost po zbytek hry tím, že se budou věnovat aktivitě ve hře.

Starfield od Bethesda Game Studios uvolnil několik nových podrobností díky krátkým otázkám a odpovědím s režisérem Toddem Howardem. Bylo odhaleno, že hra dříve používala palivo a více zapojený gravitační pohon pro své vesmírné lodě. Postupem času však tým zjistil, že je to pro hráče „velmi frustrující“, protože hra se zastavila, pokud jim dojšlo palivo.

To bylo nedávno změněno tak, aby gravitační pohon a palivo omezovaly, jak daleko můžete cestovat, ale zcela nedojdou, abyste ve hře neuvízli. Howard také diskutoval o vlastnostech, z nichž každá nabízí něco negativního, aby vyvážila tu pozitivní. Zajímavé je, že ve hře je aktivita pro odstranění vlastnosti po zbytek hraní.

Přečti si  TEST: Hibloks Charging Case Unbounded - Na cestách s VR bezpečně a s nabitou baterií

V červnu bylo potvrzeno, že Starfield má více než 200 000 dialogovách řádků. Počet od té doby vzrostl na více než 252 953 řádků, což je více než dvojnásobek 111 000 řádků ve Falloutu 4. Dialogový systém byl popsán jako „klasický styl Bethesdy“, ale kontrola přesvědčování doznala určitých změn. Hráči nyní mohou utrácet body během konverzace, aby lidi přesvědčili.

Vyšší bodové kontroly přesvědčování může být obtížné dosáhnout, ale stojí za to. Howard si toho všiml, aby se cítil „přirozeněji“ namísto vstupu do nějakého jiného režimu, kde člověk nevede pravidelný dialog.

Starfield vyjde v první polovině roku 2023 pro Xbox Series X/S a PC. Datum vydání ještě nebyl potvrzen.

Přečti si  Seriálový Fallout nakopl zájem o hry Fallout 4 a Fallout 76

1 komentář

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno