Zatím poslední díl State of Play, který si společnost Sony pro své fanoušky připravila, byl dle statistik dosud tím nejsledovanějším.

Že Ghost of Tsushima přitahuje pozornost herní veřejnosti nedokazují jen předprodeje, ale už i sledovanost videí, ve kterých se titul objeví. State of Play, ve kterém se novinka od studia Sucker Punch ukázala v 18 minut dlouhém videu, se stal doposud tím nejsledovanějším dílem, který Sony odvysílala.

Poslední State of Play si na sociální síti YouTube lidé přehráli již více jak 1,5 milionkrát. Na druhém místě se se 750 000 přehráními krčí State of Play ze září minulého roku, který fanoušky lákal na nový trailer pro The Last Of Us: Part II.

Přečti si  MudRunner VR oznámen pro Meta Quest 2, 3 a Pro

Kromě otevřeného herního světa a bojového systému byla 18 minutová prezentace zaměřena na možnost přizpůsobení hrdiny jménem Jin Sakai a také fotografickému režimu. Poprvé jsme dostali možnost udělat si lepší představu o rozloze otevřeného světa ostrova Tsushima, na němž bude jistě co objevovat. Vývojáři kladli při vývoji velký důraz na vítr, který budete ve hře fungovat jako průvodce dříve vybranými místy. Podobně jako v jiných open world hrách budeme i v Ghost of Tsushima shromažďovat určité zdroje, jako například keře a bambus. Důležité bude také sledovat zvířata, ve videu jsme mohli vidět, že ptáci, nebo lišky nás dokáží zavést na určitá významná místa, jako jsou svatyně nebo skryté jeskyně.

Díky State of Play jsme se také dozvěděli, že Ghost of Tsushima bude mít od svého vydání oblíbený foto režim, ve kterém si budou moci hráči maximálně vyhrát. Velkým vizuálním vrcholem je potom takzvané Samurajské kino. Zde můžeme zažít celou hru v černobílém stylu, což vytváří velmi zvláštní atmosféru. Kromě toho budou moci fajnšmekři hrát hru s japonským dabingem.

Ghost of Tsushima vychází 17. července exkluzivně na PS4 a předobjednat jej můžete ZDE.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno