Souboje byly, jsou a navždy i budou jedním z nejvýraznějších faktorů série God of War. Logicky tak tomu není jinak ani u Ragnaroku, který vychází již za několik dní. Pomyslný hype-train nyní vývojáři posilují i novým videem zaměřeným právě na soubojový systém.

God of War Ragnarok s sebou přináší mnoho nových meechanik, a to i v segmentu soubojů. V již druhém videu od studia Santa Monica můžete vidět nejen výběr z těchto novinek, ale i propracované animace. V neposlední řadě musíme zmínit i to, že Kratos své zbraně nebude používat jen na řezání krků a půlení páteří, nýbrž i na pohyb v náročnějším terénu.

Stephen Oyarijivbie popisuje snahu vývojářů najít rovnováhu mezi frustrací a zábavou. Snaží se tak motivovat hráče k tomu, aby se čelem stavěli velkým výzvám a soustředili se tak na překonání i velmi silných nepřátel. Na druhou stranu chtějí vývojáři udržet hráče motivované i v případě opakovaného neúspěchu.

Přečti si  Nová edice legendární deskové hry The Castles of Burgundy opět na Gamefoundu

V Ragnaroku navštívíme všech devět říší a čeká nás tak pořádná nálož různorodých nepřátel, a to včetně fauny, flóry a mnoha a mnoha mini-bossů. Jedním z nových tipů nepřátel jsou elfové. Ale ne ti Temní Elfové, které jsme posílali na onen svět v předchozím dílu, ale ti Světlí Elfové, které potkáte v Alfheimu.

Čepele chaosu budou i tentokrát cinkat na Kratových zádech a náš hrdina je tentokrát nebude nosit jen díky slušivým řetězům, ale i díky možnosti je použit při snaze dosáhnout na nějaké nedostupné místo.

God of War Ragnarok jsme již v redakci dohráli a na naší recenzi se můžete těšit již 3. listopadu. Samotná hra pak vychází 9. listopadu exkluzivně pro konzole PlayStation.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno