Největší ekosystém světelných efektů pro herní zařízení se díky strategickým partnerstvím rozšíří i mimo zařízení od Razeru a umožní tak jednotný prožitek z her

Razer, přední globální producent lifestylových výrobků pro hráče, dnes oznámil, že jeho proslulá technologie světelných efektů Razer Chroma začne umožňovat vybraným partnerům, aby do celého ekosystému zapojovali i svoje vlastní zařízení. Krásy plného spektra si tak bude moci vychutnat ještě více hráčů než dosud.

Razer Chroma je jediná platforma na světě, která umožňuje interaktivní světelné efekty, a je nativně integrovaná do více než stovky her jako Overwatch, Fortnite, Quake Champions, Diablo a dalších oblíbených titulů.

Razer Chroma lze také používat ve spojení s chytrými světly Philips Hue, díky čemuž si hráči mohou vychutnat dechberoucí atmosféru, jež vznikne úpravou osvětlení celé místnosti. To lze přitom detailně vyladit až na jednotlivé žárovky a kompletně tak změnit prožitek ze hry.

Přečti si  Nový patent společnosti Sony umožňuje hráčům registrovat se jako odborníci a pomáhat ostatním v reálném čase

Až do dnešního dne se běžně stávalo, že světelné efekty u zařízení od jiných výrobců, například PC skříní, základních desek či větráků, nebyly plně synchronizované a neposkytovaly tedy stejnou úroveň uživatelského komfortu jako periferie od Razeru.

Díky projektu Razer Chroma Connected Devices Program se partneři MSI, NZXT, AMD, Thermaltake, Lian Li, Vertagear, Gigabyte a Ducky budou moci přes API napojit na světelný protokol Razeru a jediným kliknutím tak bude možné aktivovat efekty Chroma i na jejich softwarových platformách.

Dnešní hráči vlastní různá zařízení s RGB osvícením, avšak nemohou si vychutnat ponoření do hry na maximum, jelikož tyto periferie spolu navzájem nekomunikují,“ řekl spoluzakladatel a výkonný ředitel Razeru Min-Liang Tan. „Rádi bychom pro dobro hráčů tuto propast přemostili, a tak poprvé v historii našim partnerům umožňujeme, aby se napojili na ekosystém Chroma.“

Přečti si  Sony si nechalo patentovat „Like Button“

Díky začlenění technologie Razer Chroma do zařízení a komponentů od osmi dalších partnerů budou mít hráči jedinečnou možnost synchronizovat své oblíbené efekty Chroma napříč celými svými bojovými stanicemi, a to i v případě, že vlastní výrobky od značek různých partnerů.

První partnerské produkty s podporou Razer Chroma budou na trh uvedeny během 4. čtvrtletí 2018.

Podrobnější informace o projektu Chroma Connected Devices Program se můžete dozvědět přímo od Razeru na veletrhu Computex 2018 u stánku L0003

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno