Prezident Take – Two Karl Slatoff hovořil během mediální konference o obchodních modelech společnosti.

První zajímavou informací je, že vývojový tým Rocstar Games je rozdělen na dva nezávislé týmy, kde jeden pracuje na Grand Theft Auto Online a druhý na Red Dead Redemption 2. To znamená, že rozhodování o těchto dvou hrách je naprosto nezávislé.

Slatoff dále uvedl, že Take-Two stále vidí potenciál v tradičním modelu DLC, který může být nadále efektivní i navzdory vzestupu on-line služeb, či služeb založených na předplatném. Ovšem velmi záleží na druhu hry, zda má či nemá v takovém případě tento model smysl. Je to „velmi lukrativní model“ pro společnost a „velmi přesvědčivé“ pro spotřebitele, protože jim umožňuje pokračovat v práci s hrami tak, jak jsou zvyklí. I přesto, že je každá hra posuzována případ od případu, tak byly mikrotransakce potvrzeny i pro nadcházející Red Dead Redemption 2. A pokud budeme číst mezi řádky, tak bychom se mohli u této hry dočkat i následného DLC.

Přečti si  Avatar: Frontiers of Pandora přidává režim 40 FPS na PS5 a Xbox Series X/S

Další poznámky z konference obsahovaly i odůvodnění proč dnes trvá vývoj tak dlouho. Vývoj her v dnešní době může trvat mnohem déle, protože je velmi důležité jejich vydání až v okamžiku, kdy jsou v té nejlepší možné kvalitě. Tím také bylo naznačeno, že se hráči nového Grand Theft Auto ještě nějakou chvíli nedočkají.

Red Dead Redemption 2vychází 26. října na PS4 a Xbox One.

 

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno