Majitelé Gold a dalších speciálních edicí The Division 2 již nyní prozkoumávají ulice Washingtonu D.C. a plní nejrůznější mise, které si pro ně vývojáři v Massive Entertainment připravili, s cílem dostat se co nejrychleji k endgame obsahu hry.

Aby se však hráči mohli vrhnout na endgame obsah hry, musí nejprve dosáhnout na level 30 a právě proto pro vás máme několik typů, jak v získávání levelu postupovat co nejrychleji.

Sólo hra je lepší. Když zvolíte tuto variantu, tak vám sice bude průchod misemi trvat o něco déle, ale získáte mnohem více XP, které dostanete za všechny nepřátele, které na cestě zlikvidujete, na rozdíl od hraní ve skupině.

Nakupte XP Perky ASAP. Dalším velmi důležitým tipem je použití XP perků v The Division 2. Během hraní můžete získat SHD tech, který může být vzat do Quartermaster v Bílém domě a použity na perky. Zde jsou potom kategorie, které se zaměřují na zvýšení zisku XP bodů.

Přečti si  Patch pro Outriders opravuje pády a tuny chyb; nepřátelští odstřelovači byli nerfnutí

Dokončujte mise hlavní kampaně jakmile jsou k dispozici. Ty totiž odměňují hráče největším počtem XP, na rozdíl od jiných událostí jako Control Point nebo Executions.

The Division 2 vychází na PC, PS4 a Xbox One 15. března.