První vetší exkluzivita Xboxu s názvem The Medium je od dnešního dne k dispozici na Xbox Series X | S a PC a redaktoři z Digital Foundry se podívali na to jak hra na nejnovějších konzolích společnosti Microsoft běží.

Tato hra obsahuje inovativní mechaniku rozdělené obrazovky, kdy hráči zkoumají dva světy najednou, ale jedná se také o hru ze staré školy, která používá pevných úhlů kamery a až nápadně připomíná původní Silent Hill.

Redaktoři z Digital Foundry se podívali na technologickou stránku této novinky a zjistili řadu zajímavých faktů.

Hra The Medium využívá na konzolích dynamického rozlišení, přičemž rozsah je mnohem širší, než je obvyklé vzhledem k jedinečné hře této hry na dvou obrazovkách. Zatímco v režimu jedné obrazovky se rozlišení pohybuje od plného 4K po přibližně 1440p na Xbox Series X a mezi 1080p a 900p na Xbox Series S. Tak v režimu splitscreen se rozlišení výrazně zhorší. Na Series X může rozlišení klesnout již od 900p a u řady S se zmenšuje na sub-HD 648p.

Přečti si  Společnost Take-Two Interactive propustí 5 % zaměstnanců a zruší projekty, aby ušetřila náklady

Přinejmenším si hra na Xbox Series X a S většinou udržuje stabilní 30 snímků za sekundu, ačkoli DF zaznamenávalo velmi krátké poklesy až na 20 snímků za sekundu, pravděpodobně kvůli načítání na pozadí. Bohužel se zdá, že hra má docela vážné problémy s tempem, přičemž trhání je vašim stálým společníkem. DF také potvrdilo podivný problém s předem vykreslenými cutscénami, které mají příliš vysokou gama sadu, čehož si mnozí mohli všimnout v záběrech publikovaných před samotným vydáním hry.

The Medium je nyní k dispozici na PC a XSX/S.

ZANECHAT ODPOVĚĎ

Zadejte svůj komentář!
Zde prosím zadejte své jméno